ConnectAI Talk #4: Umetna inteligenca spreminja trženje. Kaj je naslednji korak?

V torek, 23. novembra 2021, je Center poslovne odličnosti Ekonomske Fakultete (CPOEF) organiziral četrto interaktivno online diskusijo iz serije dogodkov »ConnectAI Talk« pod naslovom: “Umetna inteligenca spreminja trženje. Kaj je naslednji korak?”.

Tokrat je bilo torej v ospredje pogovora, ki ga je povezoval prof. dr. Carsten Bartsch, postavljeno dinamično področje trženja, ki je neizogibno zaznamovano z nenehnimi spremembami ter ga odlikuje prav hitro prilagajanje novim tehnologijam. Sasha Schriber (NANOS.AI) je na začetku izpostavila, da se mnogo ljudi še vedno izogiba uporabi umetne inteligence, saj dvomijo v njeno uporabnost ali učinkovitost, Luis Madureira (ÜBERBRAND) je predstavil, kako lahko z umetni inteligenco optimiziramo procese in hitreje testiramo in sprejemamo odločitve, kar nas lahko postavi korak pred konkurenco, Nemanja Živkovič (Funky Marketing) pa je med drugim predstavil velik potencial za izboljšanje na področju učinkovitosti in kreativnosti, ki ga omogoča sodelovanje med tržniki in umetno inteligenco.

Strokovnjaki s področja trženja so v živahni debati razblinjali predsodke pred uporabo umetne inteligence v trženju in poudarjali številne prednosti, ki jih avtomatizirani procesi prinašajo – od prihrankov časa in energije, do razbijanja enoličnosti delovnih obveznosti. Strinjali so se, da sicer trenutno še vedno obstajajo omejitve, povezane z dostopom do umetne inteligence, hkrati pa poudarili hiter razvoj tehnologije, ki bo umetno inteligenco slej kot prej zasidral v naš vsakdan.

Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

    S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.