Ogled posnetka okrogle mize: https://www.youtube.com/watch?v=BWMrNKq0c2A
1. junija ob 15. uri je v okviru projekta Grow Slovenia with Google potekala okrogla miza na temo: “S pravim digitalnim pristopom do izboljšanja prodaje v turizmu”, ki je v ospredje postavila digitalni marketing v turizmu.
Tehnologija je v zadnjih letih povsem preoblikovala turistični sektor in je danes eden najpomembnejših dejavnikov v panogi.
Zaradi današnjega hitrega načina življenja imajo ljudje vedno manj časa, zato je zanašanje na digitalne informacije danes nekaj povsem običajnega.
V zadnjih letih so veliki spletni turistični posredniki proces trženja v turizmu precej poenostavili, seveda pa njihove storitve v poslovanju turističnih podjetij predstavljajo tudi visoke stroške. Z različnimi digitalnimi rešitvami in spletnim trženjem lahko poskrbimo, da pridobimo več rezervacij in zavidljive prodajne rezultate sami.
Kako torej lahko program, kot je Grow Slovenia with Google omogoči, da s pravilno prisotnostjo na spletu zagotovimo, da bomo opaženi med potencialnimi gosti?
Ali poznamo svoje kupce in njihova pričakovanja v posamezni fazi? Smo res izkoristili vse prednosti digitalnega marketinga in na ta način znižali strošek naše provizije za promocijo preko drugih ponudnikov?
Na okrogli mizi smo govorili o:
Govorci, ki so prispevali k debati:
Okroglo mizo je moderiral Matej Kalan iz agencije Forward.