Okrogla miza: S pravim digitalnim pristopom do izboljšanja prodaje v turizmu

Ogled posnetka okrogle mize: https://www.youtube.com/watch?v=BWMrNKq0c2A

1. junija ob 15. uri je v okviru projekta Grow Slovenia with Google potekala okrogla miza na temo: “S pravim digitalnim pristopom do izboljšanja prodaje v turizmu”, ki je v ospredje postavila digitalni marketing v turizmu.

Tehnologija je v zadnjih letih povsem preoblikovala turistični sektor in je danes eden najpomembnejših dejavnikov v panogi. 

Zaradi današnjega hitrega načina življenja imajo ljudje vedno manj časa, zato je zanašanje na digitalne informacije danes nekaj povsem običajnega.

V zadnjih letih so veliki spletni turistični posredniki proces trženja v turizmu precej poenostavili, seveda pa njihove storitve v poslovanju turističnih podjetij predstavljajo tudi visoke stroške. Z različnimi digitalnimi rešitvami in spletnim trženjem lahko poskrbimo, da pridobimo več rezervacij in zavidljive prodajne rezultate sami.

Kako torej lahko program, kot je Grow Slovenia with Google omogoči, da s pravilno prisotnostjo na spletu zagotovimo, da bomo opaženi med potencialnimi gosti?

Ali poznamo svoje kupce in njihova pričakovanja v posamezni fazi? Smo res izkoristili vse prednosti digitalnega marketinga in na ta način znižali strošek naše provizije za promocijo preko drugih ponudnikov?

Na okrogli mizi smo govorili o:

  • Kako lahko digitalni marketing spodbuja prodajo v turizmu: prodaja hotelskih storitev ali destinacijskih produktov na Googlu in družbenih omrežjih
  • Kakšno vlogo igrajo programske rešitve kot so PMS ali CRM za hotelirstvo in druge turistične ponudnike? Kako se lahko začne uporabljat pri manjših hotelskih ponudnikih, ne samo pri večjih hotelskih verigah? 
  • Kako čim bolj optimizirati prodajo tako, da bosta imela korist gost in ponudnik?
  • Kako kadrovski izzivi vplivajo na panogo turizma in kako se lahko rešitve iščejo tudi v digitalizaciji?
  • Kako je program Grow Slovenia with Google posameznikom pomagal do digitalnega preboja

Govorci, ki so prispevali k debati:

  • Blaž Veber, Turizem Kranjska Gora
  • Gabrijela Fužir Bauer, STO
  • Iva Kunej, MAiS informacijski sistemi d.d.
  • Mattej Valenčic, Luxury Slovenia

Okroglo mizo je moderiral Matej Kalan iz agencije Forward.

    Prijavljam se na naslednje dogodke:

    Osnovni podatki:
    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih

    Označi:*

    sem študent/kasem zaposlen/a v podjetju / opravljam študentsko delodrugo

    S prijavo na delavnico podajam svoje strinjanje in soglasje, da se osebne podatke, ki izhajajo iz moje prijavnice (vse podatke razen ime, priimek in mail) posreduje partnerjem dogodka (Google in Spirit Slovenija) za njihovo interno rabo v zvezi z izvajanjem statistične analize dogodka.

    Podatki, ki bodo posredovani partnerjem dogodka se bodo obdelovali do izdelave statistične analize dogodka, nato pa bodo izbrisani.

    Preklic soglasja se vloži kontaktni osebi CPOEF, za kakršnekoli dodatne informacije glede konkretnega soglasja se lahko obrnete na cpoef@ef.uni-lj.si. CPOEF zagotavlja, da se bodo podatki za statistično analizo dogodka pri partnerjih projekta uporabljali zgolj z zgoraj navedenim namenom in ne bodo nikakor posredovani dalje.










    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.