Kako poskrbeti za stalno povečanje prodaje in kakšni so izzivi, na katere moramo biti pozorni?
Kdaj: 16. oktober 2024, ob 15. uri
Kje: v Plavi dvorani, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je digitalizacija prodaje postala ključna za rast in uspeh podjetij. Na četrti izvedbi dogodka B2Beyond vam bomo predstavili, kako lahko digitalna orodja in strategije izboljšajo vaše prodajne procese in povečajo uspešnost.
Ne zamudite priložnosti za pridobitev praktičnih znanj, ki bodo vaši prodaji dodala konkurenčno prednost v digitalnem okolju!
✔ Izbrani govorci z različnih področji, ki bodo delili svoje izkušnje pri digitalizaciji prodaje.
✔ Prostor za deljenje izkušenj in širitev poslovne mreže.
✔ Število mest je omejeno.
✔ Udeležba na dogodku je brezplačna.
Partnerji dogodka:
Spoznali boste orodja, ki vam lahko pomagajo pri digitalizaciji prodaje, pristope, s katerimi lahko hitreje zapirate prodajne kontakte in digitalizacijo prodaje zapletenih produktov.
Dogodek je namenjen lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem prodaje in marketinga, ki se v podjetju ukvarjajo s prodajo ter želijo nadgraditi svoje veščine z uporabo digitalnih orodij in strategij.
Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.
Predstavitev najpomembnejših podatkov in trendov v B2B marketingu,
predstavitev primerov iz uspešnih slovenskih podjetji,
okrogla miza.
Udeležba na dogodku je brezplačna.
Program bo objavljen kmalu.
B2Beyond je dogodek, na katerem boste dobili informacije, ki jih potrebujete za uspešno pot rasti in naslednje korake v B2B svetu.
B2eyond je serija dogodkov namenjenih vsem lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem marketinga in prodaje in ostalim, ki so usmerjeni v prodajo na B2B trgu. Delili bomo nasvete, poslušali zgodbe uspešnih podjetnikov in razbijali mite, kako se pravilno lotiti B2B prodaje.
B2Beyond je primerno okolje za pridobivanje uporabnih znanj in izmenjavo izkušenj z drugimi predstavniki podjetij. Na dogodku bomo skupaj z gosti raziskali, kako se z izzivi spopadajo v uspešnih domačih podjetjih, ki delujejo v različnih panogah.
Leon Panjtar je strokovnjak za digitalno prodajo kompleksnih izdelkov v proizvodnih podjetjih. Z vizionarskim pristopom in tehničnim znanjem ustvarja odlične uporabniške izkušnje ter pomaga podjetjem doseči trajnostno rast. S svojo strastjo za inovacije ostaja v ospredju industrijskih trendov, obvlada kompleksne koncepte in razvija učinkovite rešitve. Njegovo bogato prodajno znanje je osredotočeno na premagovanje ovir pri prodaji kompleksnih in konfigurabilnih izdelkov. Leonova strokovnost omogoča podjetjem optimizacijo procesov, generiranje vodilnih priložnosti ter doseganje prodajnega potenciala.
Roman Krušič se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 1000 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.
Aida Pjanić kot digitalni marketing specialist z bogatimi izkušnjami skrbi za prisotnost in prepoznavnost blagovne znamke Alveus na vseh digitalnih kanalih, tako v B2B kot B2C segmentu. Njeno delo vključuje implementacijo marketinške strategije za vse hčerinske družbe v širši regiji, kjer je Alveus prisoten, s ciljem rasti blagovne znamke in povečanja njene prepoznavnosti na spletu.
Tomaž Jug se s spletnimi tehnologijami ukvarja že od leta 1996 in ima bogate izkušnje pri vodenju digitalnih projektov. Sodeloval je pri več kot 500 spletnih projektih in svetoval pri razvoju več kot 70 spletnih trgovin. Že več kot 10 let se posveča digitalizaciji poslovanja na vseh ravneh ter podjetjem pomaga optimizirati procese z naprednimi rešitvami, kot sta Odoo CRM in ERP. Pod njegovim vodstvom je Editor d.o.o. leta 2023 pridobilo status Odoo Gold partnerja, kar potrjuje njegovo strokovnost na področju digitalne preobrazbe. Poleg tega aktivno deluje kot mentor v različnih podjetniških mrežah, kot so CEED Slovenija, Združenje Manager in Startup Slovenija.
Ajda Hafner je direktorica marketinga v podjetju SaleSqueze, ki podjetjem omogoča spletno in vizualno prodajo kompleksnih izdelkov. Njeno glavno vodilo je ustvarjanje močne blagovne znamke ter inovativno komuniciranje B2B SaaS rešitve znotraj tradicionalne CPQ industrije, kar je podjetje pripeljalo do prisotnosti v 14 državah. Je tudi idejna vodja in glavna organizatorka konference DigitalniUm, ki že četrto leto zapored združuje proizvodna podjetja ter predstavlja uspešne študije primerov vodilnih slovenskih proizvodnih podjetij.
Peter Nikolič je svetovalec za B2B prodajo pri podjetju Avant Car, pred tem pa je bil nekaj let svetovalec za Teslo, zato je zelo dober poznavalec avtomobilske industrije in zame digitalizacije prodaje. Njegova glavna motivacija je, da dela to kar ima rad in da vedn prodaja produkt, v katerega verjame. Prisega na gradnjo dolgoročnih odnosov, učinkovito analizo trga, svetovalno prodajo in divergentne ekipe. Verjame, da je edina stalnica sprememba, zato se že od začetka svoje kariere ukvarja z inovativnimi pristopi k prodaji, podkrepljeni z digitalnim marketingom.
Aljaž ima 12 let izkušenj v svetu digitalnega marketinga, v tem času pa je deloval tako na strani naročnika kot agencije. Danes kot ustanovitelj več podjetij v marketinški industriji, med drugim kot strateški direktor marketinške agencije bold.group in direktor svetovalnega podjetja Grou, pomaga podjetjem do boljših rezultatov na spletu. V zadnjih letih se fokusira predvsem na prodajo, globalne prodajno-marketinške strategije, širjenje B2B podjetij na tuje trge in vertikale, hkrati pa predava in svetuje tudi na področju osebnega znamčenja.
Kdaj: 16. oktober 2024, ob 15. uri
Kje: v Plavi dvorani, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Udeležba na dogodku je brezplačna – potrebna je predhodna prijava preko obrazca, ki je mogoča do 10. 10. 2024. Število mest je omejeno.
Priporočamo prihod 15 minut pred dogodkom.
Partnerji dogodka: