CRM rešitve v turizmu

O programu

Kdaj: 24. november, od 13:00 do 16:00 ure

Kje: na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Na predavanju se bomo sprehodili skozi celotno pot stranke v turizmu, od prvega kontakta in iskanja ustreznih namestitev in storitev do rezervacije in konverzije gosta v stalno stranko. Fokus bo na procesih, ki spadajo v okvir CRM, torej procesih, ki se ukvarjajo direktno s stranko. CRM – Customer relationship management je sistem, s katerim  upravljate vse odnose in stike s strankami ter potencialnimi strankami. Predavanje bo usmerjeno k predstavitvi možnosti za digitalizacijo in optimizacijo vsakega koraka z uporabo naprednih programskih rešitev in tehnologij, kot so strojno učenje.

V sodelovanju z BE-terna.

Be-terna logo

Zakaj?

CRM nam omogoča celostni pogled na stranko, boljše segmentiranje, targetiranje in personaliziran pristop.

Za koga?

Za vse, ki so v sklopu svojega dela v stiku s strankami. V večini scenarijev torej govorimo o prodaji, marketingu, službi za zadovoljstvo oz. podporo strankam ter osebju v namestitvah (npr. recepcija).

Kdaj in kje?

  • 24. november, od 13:00 do 16:00 ure
  •  na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Vsebina:

  • Pokrivanje različnih vhodnih kanalov (email, telefon, spletne strani, mobilne aplikacije, spletni pogovori, …),
  • upravljanje s podatki strank (GDPR, čiščenje podatkov),
  • priprava celovitega pogleda na stranko,
  • profiliranje in segmentiranje strank z uporabo strojnega učenja,
  • izvedba marketing kampanj,
  • priprava personaliziranih vsebin in targetiranje strank,
  • upravljanje programa zvestobe,
  • obravnava gosta (pred prihodom, med obiskom, po odhodu),
  • predikcija rezervacij z uporabo strojnega učenja.

Predavatelj

Andrej Černivec

BE-terna

Kotizacija in prijava

Kotizacija za program CRM rešitve v turizmu znaša 90 EUR (brez DDV).

Program je za člane SRIPT (Strateško razvojno inovacijsko partnerstvo turizem) brezplačen.  Več o članstvu SRIPT >>>

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Predračun bo izdan na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec. Poravnati ga je potrebno pred pričetkom programa.

    Plačnik kotizacije je:
    Število udeležencev iz podjetja:
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:
    Podatki podjetja:

    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):
    Podatki za izdajo računa:











    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.