Future Leaders Academy

Znanje za vodje prihodnosti.

O programu

Začetek: 20. oktober 2023

Lokacija: v živo

Program Future Leaders Academy je namenjen motiviranim in talentiranim posameznikom v podjetjih ali organizacijah, ki želite nadgraditi znanje, opolnomočiti kompetence in razviti svoje potenciale za uspešno vodenje in delo v hitro spreminjajočem se okolju. 

Program sestavlja devet raznolikih modulov, sestavljenih iz predavanj, interaktivnih delavnic, primerov dobre prakse, metod in situacij za celostno razumevanje poslovnega okolja, razvoj veščin vodenja ter inovativnega in kreativnega razmišljanja. Program združuje najboljše mednarodne in domače predavatelje ter izstopajoče strokovnjake iz prakse.

Dosedanje generacije udeležencev so izbrane predavatelje in vsebine ocenile z oceno 4,9/5. Poleg tega nekateri izmed predavateljev in gostujočih strokovnjakov sodelujejo tudi na trojno akreditiranem LJUBLJANA MBA programu Ekonomske fakultete v Ljubljani, ki se uvršča v 1 odstotek najboljših poslovnih šol na svetu. 

FUTURE LEADERS ACADEMY

☑️ 9 modulov,

☑️ 92 pedagoških ur,

☑️ 16 domačih in tujih predavateljev in strokovnjakov iz prakse,

☑️ mreženje,

☑️ poslovna ekskurzija v Budimpešto,

☑️ ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.

BROŠURA

Zakaj?

  • Profesionalni razvoj in osebna rast, 
  • nadgradnja znanja o globalnih poslovnih trendih in poslovanju podjetja, 
  • domače in tuje poslovne prakse, izbrani gostje iz prakse,
  • obogatitev kompetenc in veščin za uspešno vodenje.

Za koga?

  • Za vse, ki želite stopiti korak naprej v profesionalni karieri in v osebni rasti,
  • gre za program z osebnim pristopom, prilagojen strukturi udeležencev,
  • omejena velikost skupine.



Kako?

  • 9 raznolikih modulov, 92 pedagoških ur, poslovna ekskurzija in poslovno kosilo,
  • predavanja, interaktivne delavnice, diskusija in mreženje ter individualne in skupinske naloge,
  • prilagojen urnik, ne posega v čas, ki ga namenjate karieri in družini.

 

Program sestavljajo naslednje vsebine:

  • GLOBALNO POSLOVNO OKOLJE
    20. oktober 2023, od 8:30 do 16:00

    Preberi več
  • NEVROMARKETING IN OSREDOTOČENOST NA UPORABNIKE V DIGITALNI DOBI
    21. oktober 2023, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • UČINKOVITA KOMUNIKACIJA
    9. november 2023, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • MANAGEMENT SPREMEMB IN INOVACIJ
    10. november 2023, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • USPEŠNO SODELOVANJE IN POVEZOVANJE V IN MED TIMI
    7. december 2023, od 8:30 do 15:00

    Preberi več
  • TRAJNOSTNE POSLOVNE STRATEGIJE
    8. december 2023, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • POSLOVANJE V ŠTEVILKAH
    12. januar 2024, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • KAJ SE SKRIVA V FINANČNIH POROČILIH?
    13. januar 2024, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • POSLOVNA SIMULACIJA VODENJA PODJETJA
    1., 2. in 15., 16. februar 2024, od 8:30 do 14:15

    Preberi več
  • POSLOVNO KOSILO IN EKSKURZIJA V BUDIMPEŠTO

    Preberi več

Več informacij o programu lahko najdete v BROŠURI FUTURE LEADERS ACADEMY ali se dogovorite za individualen pogovor z vodjo programa Ano Simoniti Ana.Simoniti@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 589 28 68

BROŠURA

UDELEŽENCI

Uroš Rošer, COO na Dewesoft
Uroš Rošer, COO na Dewesoft
Izmed mnogih programov, ki so namenjeni vodenju, predstavlja ta akademija pravo osvežitev, saj je tudi v globalnem prostoru ena redkih, ki na znanstven in praktičen način predst ... avi obravnavana področja in udeležencem da izjemno uporabna znanja, njihovo kritično utemeljitev in preizkuse teorije v praksi. Veliko dodano vrednost programa bodo našli vsi, ki delujejo v svetu vodenja, tudi bolj izkušeni. Poleg sodobnih pojavov, kot sta digitalna transformacija in nevromarketing, sem največ pridobil z globljim razumevanjem finančno-računovodskih podatkov in indikacij do katerih pridemo s povezovanjem podatkov v finančnih poročilih. Entuziastična ekipa predavateljev, gostov in organizatorjev, program vrhunsko izpelje in ga v našem primeru popestri z neprecenljivo izkušnjo obiska tujih podjetij (Google in ESB) ter Univerze (DCU Business School) na Irskem. Vsa pozitivna energija, ki nas je spremljala ves čas predavanj, je rezultirala tudi v povezavah in prijateljstvih, ki so se tkala v času programa. Neprecenljivo. Preberi več
Nina Marinšek, direktorica zagovorništva na AmCham Slovenija
Nina Marinšek, direktorica zagovorništva na AmCham Slovenija
Akademija ima izjemno kvalitetne vsebine, zanimiva predavanja in strokovne predavatelje. Lahko rečem, da me del prav vsakega predavanja danes spremlja pri delu, najbolj praktični ... nasveti in konkretne izkušnje, ki so jih iz prve roke z nami delili predavatelji. Nepozabna je bila tudi strokovna ekskurzija. Vsekakor pa tudi udeleženci programa, s katerimi smo se povezali in ustvarili novo mrežo poznanstev. Priporočam vsem mladim profesionalcem, ki stopajo po poti »leadershipa«, še posebno vsem, ki po izobrazbi niso ekonomisti, saj udeležence opremi z osnovami (makro)ekonomije, računovodstva, poslovodskih izkazov, ipd. Preberi več
Kristjan Jazbec, vodja prodaje na Hidria d.o.o.
Kristjan Jazbec, vodja prodaje na Hidria d.o.o.
Strateško odločanje, vodenje inovativnosti in novi poslovni modeli so vsebine, ki so mi najbolj ostale, ker se pri svojem delu z njimi tudi največ ukvarjam in ukvarjamo. Celoten ... program in predavatelji so pustili pri meni lep spomin. Vse vsebine so aktualne, podane na zanimiv način ter s pomočjo praktičnih primerov. Program bi priporočil vsem, ki že imajo nekaj let izkušenj v poslovnem svetu in bi svoje znanje želeli dopolniti z metodami odločanja, razvojem vodstvenih veščin in kritičnim razmišljanjem. Preberi več
Nina Klemenčič, ustanoviteljica Naturafit d.o.o., svetovalka in coachinja za področje zdravja v poslu
Nina Klemenčič, ustanoviteljica Naturafit d.o.o., svetovalka in coachinja za področje zdravja v poslu
Program bi priporočila vsem, ki si želijo novo in bolj praktično-uporabno znanje, saj je program interaktiven. Predvsem je program super za povezovanje podobno mislečih posamez ... nikov iz različnih panog, saj omogoča prenos znanj in izkušenj. Vsebinsko je zastavljen tako, da omogoča vsem, ki že sedaj na svojih področjih premikajo meje in razmišljajo izven okvirjev, da osvojijo še boljše načine za reševanje vsakodnevnih izzivov in prodobijo potrebna znanja za naslednji nivo njihovega profesionalnega in zasebnega razvoja. Najbolj pa so mi ostali v spominu vsi izjemni posamezniki in posameznice - vsak zase poseben, vsak je prispeval svoj delček mozaika s svojimi specifičnimi znanji, kompetencami, izkušnjami in idejami. Kljub temu, da so bili predavatelji zares izjemi, je bila največja dodana vrednost zame možnost biti del take skupine, se učiti od drugih in deliti z njimi svoje poglede. Novi poslovni modeli in Design thinking delavnica sta mi trenutno najbolj ob strani, saj sem v procesu razvoja svojega podjetja in so mi pridobljena znanja in koncepti vsakodnevno v pomoč pri sprejemanju odločitev. Preberi več
Deana Jezeršek, soustanoviteljica in direktorica jezikovne agencije LanguageSitter
Deana Jezeršek, soustanoviteljica in direktorica jezikovne agencije LanguageSitter
Izbor vsebin je bil skrbno pripravljen in je nagovoril vse plasti vodenja. Meni je omogočil, da sem nova znanja takoj prenesla v prakso. Najbolj sem ozavestila Design Thinking, ki ... je temelj našega delovanja že od vsega začetka, sedaj pa sem dobila še bolj strukturiran in poglobljen uvid v metodo; boljše razumem sodelavke in sebe ter način delovanja vsake posebej s pomočjo SDI profiliranja; izjemni sta bili predavanji na temo financ in jih od takrat nekoliko drugače vodim; predavanje s področja nevromarketinga me je zelo pritegnilo, tako da sem predavatelja povabila tudi v našo ekipo, kjer je z nekoliko prilagojenim predavanjem navdušil celotno ekipo jezikovnih trenerjev. Najbolj v spominu pa mi bodo ostali izjemni ljudje, s katerimi sem šla skozi program. Z nekaterimi smo se zelo povezali in ostali v stiku. Program bi priporočila vsem, ki so že vodje in imajo že nekaj izkušenj z vodenjem ekip. Predlagala bi jim, da na srečanja prinašajo konkretna vprašanja, svoja gradiva in primere iz svojega delovnega okolja. Da lahko slišiš konkretne nasvete za svoje izzive od takih strokovnjakov, je neprecenljivo. Preberi več
Dr. Miha Otrin, vodja laboratorija SIQ
Dr. Miha Otrin, vodja laboratorija SIQ
Udeležba na programu Future Leaders Academy mi je koristila, saj je program sestavljen na način, da osvetli tista ključna področja, ki so za vodje pomembna tako danes kot v pri ... hajajočih izzivih. Predavanja so s strani zelo kompetentnih predavateljev odprta, sproščena, strokovna in podajajo vsebine, ki so pomembne za širše razumevanje podjetništva, marketinga, vodstvenih veščin, kreiranju idej ipd. Del programa je namenjen tudi samospoznavanju lastnih vodstvenih veščin, kar še dodatno odpira možnost sprememb v načinu vodenja, ki ga posameznih uporablja. Vsekakor priporočam program vsem tistim, ki so na začetku svoje poti in želijo dobiti prvi občutek, kaj vodenje ljudi pravzaprav je, ter tudi tistim, ki z vodenjem že imajo izkušnje, saj predavanja podajajo zanimive ideje, ki jih posameznih lahko prenese v svoje delovno okolje. Preberi več

PREDAVATELJI IN GOSTJE IZ PRAKSE

Marko Jaklič

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Adriana Rejc Buhovac

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Tadej Muršič

COO, Menerga Slovenija

Miha Škerlavaj

Ekonomska fakulteta v Ljubljani & BI Norwegian Business School

Jernej Česen

Outfit7

Anja Križnik Tomažin

Trenerka in coach-inja, SDI mojstrica

Robert Kaše

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Nikolaos Dimitriadis

Optimal HR Group, gostujoči predavatelj Ekonomske fakultete v Ljubljani

Metka Tekavčič

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Jože Kaligaro

Direktor, WEILER ABRASIVES d.o.o. in gostujoči predavatelj na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Rok Stritar

Podjetniški svetovalec, Design Thinking & Lean strokovnjak

Blaž Zupan

Podjetniški svetovalec, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Blaž Strle

BE-terna

Prijava in šolnina

Začetek programa: 20. oktober 2023
Rok za prijavo: 13. oktober 2023

Pogoji za vpis je znanje angleškega jezika.

Kotizacija: 3.100 € (+ DDV)

Kotizacija vključuje udeležbo na akademiji, 92 pedagoških ur z izrabinimi predavatelji in strokovnjaki iz prakse, pripadajoče materiale in poslovno kosilo s podelitvijo certifikatov.

Cena ne vključuje poslovne ekskurzije v Budimpešto.

Popusti:

  • 20% popusta za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja,
  • 30% popusta v primeru, da je plačnik fizična oseba,
  • 20% popusta za člane YP AmCham,
  • 15% popusta za udeležence, ki so člani Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Možnost plačila v dveh obrokih.

V primeru odjave manj kot dvajset dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Za več informacij se lahko dogovorite za individualen pogovor z vodjo programa Ano Simoniti Ana.Simoniti@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 589 28 68

    Plačnik kotizacije je:
    Število udeležencev iz podjetja:
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:
    Podatki podjetja:

    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):
    Podatki za izdajo računa:











     

    Partnerji

    Outfit7-logotip

    Morda bi vas zanimalo tudi:


    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.