Future Leaders Academy

Znanje za vodje prihodnosti.

O programu Future Leaders Academy

Začetek: 24. oktober 2024

Kje: v živo, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Program Future Leaders Academy je namenjen motiviranim in talentiranim posameznikom, ki želite nadgraditi znanje, opolnomočiti kompetence in razviti svoje potenciale za uspešno vodenje v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju. 

Program sestavlja devet raznolikih modulov, sestavljenih iz predavanj, interaktivnih delavnic, primerov dobre prakse in analize situacij za celostno razumevanje poslovnega okolja, vloge vodje in kreativnega razmišljanja. Program združuje najboljše mednarodne in domače predavatelje ter izstopajoče strokovnjake iz prakse.

Program je obiskalo že več kot 180 izjemnih posameznikov iz uspešnih domačih in tujih podjetji, ki so tako vsebine kot predavatelje ocenili z oceno 4,9/5. Udeleženci največkrat izpostavljajo te prednosti programa: 

  • praktična znanja,
  • nova mreža poznanstev,
  • aktualne vsebine,
  • motivacijska in navdihujoča akademija.

BROŠURA

 

Zakaj?

  • Nadgradnja znanja o globalnih poslovnih trendih in poslovanju podjetja, 
  • domače in tuje poslovne prakse, izbrani gostje iz prakse,
  • obogatitev kompetenc in veščin za uspešno vodenje,
  • ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.

Za koga?

  • Za vse, ki želite stopiti korak naprej v profesionalni karieri in v osebni rasti.
  • Gre za program z osebnim pristopom, prilagojen strukturi udeležencev.
  • Priporočamo skupinsko prijavo.

 

Kako?

  • 9 raznolikih modulov, 87 pedagoških ur, poslovna ekskurzija in poslovno kosilo,
  • interaktivne delavnice, diskusija in mreženje,
  • prilagojen urnik, ne posega v čas, ki ga namenjate karieri in družini.

 

Program Future Leaders Academy:

  • TRAJNOSTNE POSLOVNE STRATEGIJE
    Datum še ni znan, od 8:30 do 16:00

    Preberi več
  • GLOBALNO POSLOVNO OKOLJE
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • MANAGEMENT SPREMEMB IN INOVACIJ
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • USPEŠNO SODELOVANJE IN POVEZOVANJE V IN MED TIMI
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:00

    Preberi več
  • UČINKOVITA KOMUNIKACIJA
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • NEVROMARKETING IN OSREDOTOČENOST NA UPORABNIKE V DIGITALNI DOBI
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • POSLOVANJE V ŠTEVILKAH
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • KAJ SE SKRIVA V FINANČNIH POROČILIH?
    Datum še ni znan, od 8:30 do 15:45

    Preberi več
  • POSLOVNA SIMULACIJA VODENJA PODJETJA
    Datum še ni znan, od 8:30 do 14:15

    Preberi več
  • POSLOVNO KOSILO IN EKSKURZIJA V BUDIMPEŠTO

    Preberi več

USPEH PODJETJA SE ZAČNE PRI POSAMEZNIKU.

Pravi ljudje na pravih delovnih mestih so lahko največja vrednost podjetja. Talenti so ključni za ohranjanje in pridobivanje konkurenčne prednosti podjetja, zato jim moramo posvečati največjo pozornost. Dajte svoji ekipi pravo znanje, da lahko pridobijo nove perspektive in izstopijo iz cone udobja opolnomočeni. Nadgrajevanje znanj in razvoj vodstvenih kompetenc sta ključ do uspešnih ekip in posledično tudi podjetij.

Zato smo za podjetja pripravili posebno ugodnost – 20 % popusta za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja. Za več informacij o vseh ugodnostih za večje ekipe se dogovorite z vodjo programa  – Tibor Derganc: tibor.derganc@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 589 25 48.

UDELEŽENCI

Uroš Rošer, COO na Dewesoft
Uroš Rošer, COO na Dewesoft
Izmed mnogih programov, ki so namenjeni vodenju, predstavlja ta akademija pravo osvežitev, saj je tudi v globalnem prostoru ena redkih, ki na znanstven in praktičen način predst ... avi obravnavana področja in udeležencem da izjemno uporabna znanja, njihovo kritično utemeljitev in preizkuse teorije v praksi. Veliko dodano vrednost programa bodo našli vsi, ki delujejo v svetu vodenja, tudi bolj izkušeni. Poleg sodobnih pojavov, kot sta digitalna transformacija in nevromarketing, sem največ pridobil z globljim razumevanjem finančno-računovodskih podatkov in indikacij do katerih pridemo s povezovanjem podatkov v finančnih poročilih. Entuziastična ekipa predavateljev, gostov in organizatorjev, program vrhunsko izpelje in ga v našem primeru popestri z neprecenljivo izkušnjo obiska tujih podjetij (Google in ESB) ter Univerze (DCU Business School) na Irskem. Vsa pozitivna energija, ki nas je spremljala ves čas predavanj, je rezultirala tudi v povezavah in prijateljstvih, ki so se tkala v času programa. Neprecenljivo. Preberi več
Neža Bogataj, Application Consultant @BE-terna
Neža Bogataj, Application Consultant @BE-terna
Najbolj so me prepričale vrhunska kvaliteta predavateljev, ki so poleg svoje strokovnosti tudi zelo dostopni, motivirani za podajanje znanja ter se znajo prilagajati potrebam skup ... ine. Najbolj se me inspirirale osebne izkušnje, ki so jih z nami delili predavatelji in gostje iz prakse, saj so lepo obarvale teorijo in navdahnile zanimive razprave. Druženje z ostalimi soudeleženci akademije, naše debate na teme iz predavanj, medsebojno izmenjevanje izkušenj, idej in različnih pogledov mi bodo ostale najbolj v spominu. Program nudi odlično priložnost za poslovni in osebnostni razvoj ne glede na posameznikovo pozicijo, tako da bi ga toplo priporočala vsem, ki si želijo narediti korak naprej v svoji karieri. Bodo pa od programa največ odnesli posamezniki na vodstvenih funkcijah, saj imajo odlično priložnost, da osvojeno znanje takoj preizkusijo v praksi in ga s tem dodatno utrdijo. Preberi več
Matej Duraković, partner za iskanje vodstvenega kadra za IBM Evropa, Bližnji vzhod in Afrika
Matej Duraković, partner za iskanje vodstvenega kadra za IBM Evropa, Bližnji vzhod in Afrika
Moduli so bili zelo raznoliki in pokrivali širok spekter tem, od vodenja in komunikacije do inovativnosti in digitalizacije. Aktivnosti so bile zasnovane tako, da so spodbujale ti ... msko delo, konstruktivne debate ter sodelovanje med udeleženci. Najbolj me je inspirirala energija in zagnanost drugih udeležencev. Čeprav smo vsi imeli različne karierni cilje in ambicije, smo vsi delili enako strast do učenja in razvijanja svojega vodstvenega potenciala. Bilo je navdihujoče videti, kako smo se vsi trudili in si medsebojno pomagali za dosego zastavljenih ciljev. Akademija bi priporočal vsem, ki želijo razviti svoj vodstveni potencial in se naučiti veščin, ki so potrebne za uspešno vodenje organizacije ali skupine. Program je zasnovan tako, da je primeren za ljudi z različnimi ozadji in stopnjami kariere, zato bi ga priporočal tako mladim kot tudi izkušenim vodjem. Preberi več
Alja Šavorn, direktorica prodaje, InterContinental Ljubljana
Alja Šavorn, direktorica prodaje, InterContinental Ljubljana
Najbolj sta me prepričali gospa Metka Tekavčič in gospa Anja Križnik Tomažin. Prva je s tako lahkoto in izvrstnim pristopom približala osnove ekonomije, da lahko sedaj z več ... jo samozavestjo sodelujem na marsikaterem sestanku in kolegiju. Slednja pa mi je komunikacijo in odnose predstavila popolnoma z druge perspektive in s tem sem naredila velik korak naprej pri vodenju svoje ekipe. Najbolj so me inspirirali moji sošolci, njihove zgodbe in nasveti. Med samim izobraževanjem smo zelo povezali in marsikdaj se je potem lažje soočiti s kakšno težavo s tem da veš, da v njej nisi sam. V spominu so mi najbolj ostale vse vaje, naloge in skupinsko delo. Nekaj je poslušati teorijo in imeti dobro podlago, popolnoma nekaj drugega pa je ko to poizkusiš sam, sploh pod takim mentorstvom, kot ti ga vsak modul posebej ponuja. Program bi priporočala vsakemu posamezniku, ki želi svojemu poslovnemu vsakdanu dodati širino. Ne glede ali se z vlogo vodje srečuješ že dolgo ali pa se z njo šele spoznavaš, akademija ti da neverjetno podlago, s katero se sedaj sama lažje srečujem tako z vsakodnevnimi, kot najbolj zapletenimi situacijami v svoji karieri. Preberi več
Aleš Kobe, vodja tehnologije Iskra d.o.o.
Aleš Kobe, vodja tehnologije Iskra d.o.o.
Sproščeno okolje, kvalitetne vsebine, spoznavanje in odkrivanje novih znanj, veščin ter mreženje, so le nekateri razlogi in prednosti akademije, zaradi česar mi bo ostala v l ... epem spominu. Udeležbo na akademiji bi priporočal vsem, ki si želijo spoznati, razširiti ali zgolj obnoviti vodstvene kompetence, se spoznati z nekaterimi novimi pristopi marketinga, razumeti in prilagajati komunikacijo različnim situacijam, razumeti poslovne modele, strategije ter le te preko finančnih izkazov analizirati za nadaljnja odločanja. Program nudi odlično priložnost za aktivno izmenjavo izkušenj med predavatelji iz gospodarstva, kot tudi z ostalimi udeleženci iz različnih segmentov poslovnega okolja. To nudi poseben čar ter pogled na poslovne primere iz različnih perspektiv. Gre za odlično predpripravo na MBA program. Vsem, ki se boste udeležili prihodnjih izvedb akademije bi priporočal, da si pripravite čim več različnih vprašanj in situacij iz aktivnega delovnega okolja, katere lahko nato tekom akademije poskušate razjasniti in opredeliti na različne poglede, ki vam bodo v pomoč za vaše nadaljnje usmerjanje in odločanje znotraj vaših ekip. Preberi več
Kristjan Jazbec, vodja prodaje na Hidria d.o.o.
Kristjan Jazbec, vodja prodaje na Hidria d.o.o.
Strateško odločanje, vodenje inovativnosti in novi poslovni modeli so vsebine, ki so mi najbolj ostale, ker se pri svojem delu z njimi tudi največ ukvarjam in ukvarjamo. Celoten ... program in predavatelji so pustili pri meni lep spomin. Vse vsebine so aktualne, podane na zanimiv način ter s pomočjo praktičnih primerov. Program bi priporočil vsem, ki že imajo nekaj let izkušenj v poslovnem svetu in bi svoje znanje želeli dopolniti z metodami odločanja, razvojem vodstvenih veščin in kritičnim razmišljanjem. Preberi več

PREDAVATELJI IN GOSTJE IZ PRAKSE

Adriana Rejc Buhovac

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Marko Jaklič

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Tadej Muršič

COO, Menerga Slovenija

Miha Škerlavaj

Ekonomska fakulteta v Ljubljani & BI Norwegian Business School

Jernej Česen

Outfit7

Anja Križnik Tomažin

Trenerka in coach-inja, SDI mojstrica

Robert Kaše

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Nikolaos Dimitriadis

Optimal HR Group, gostujoči predavatelj Ekonomske fakultete v Ljubljani

Metka Tekavčič

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Jože Kaligaro

WEILER ABRASIVES d.o.o.

Rok Stritar

Podjetniški svetovalec, Design Thinking & Lean strokovnjak

Blaž Zupan

Podjetniški svetovalec, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Kotizacija in prijava

Začetek programa: 24. oktober 2024

Rok za prijavo: 17. okotber 2024

Pogoji za vpis je znanje angleškega jezika.

Kotizacija programa znaša 3.100 € (brez DDV).
Kotizacija vključuje udeležbo na akademiji, 87 pedagoških ur z izbranimi predavatelji in strokovnjaki iz prakse, pripadajoče materiale in poslovno kosilo s podelitvijo certifikatov.
Cena ne vključuje poslovne ekskurzije v Budimpešto.

Popusti:

  • 20% popusta za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja,
  • 30% popusta v primeru, da je plačnik fizična oseba,
  • 20% popusta za člane YP AmCham,
  • 15% popusta za udeležence, ki so člani Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Možnost plačila v dveh obrokih.

V primeru odjave manj kot dvajset dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Za več informacij se lahko dogovorite za individualen pogovor z vodjo programa Tiborjem Dergancem tibor.derganc@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 589 25 48

*Program je zaključen. V kolikor želite biti obveščeni o novem terminu, izpolnite podatke spodaj in vas bomo kontaktirali. 

    Osnovni podatki:

     

    Partnerji

    Outfit7-logotip

    Morda bi vas zanimalo tudi:


    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.