Brezplačne delavnice z vodilnimi domačimi strokovnjaki marketinga, poznavalci digitalnega sveta in umetne inteligence.
Globalna pobuda, ki tudi v Sloveniji omogoča širok nabor brezplačnih delavnic, osebno svetovanje in brezplačne dogodke, katerih namen je predstaviti podjetniške priložnosti za posameznike, uporabo digitalne tehnologije in ustvariti nove možnosti zaposlitve, napredovanja in rasti.
Skupaj s podjetjem Google, najboljšimi slovenskimi strokovnjaki s področja marketinga ter gosti iz slovenskega gospodarskega in raziskovalnega okolja smo za vas pripravili:
Želite izboljšati vaše oglaševanje na spletu in oblikovati najbolj optimalno marketinško strategijo? Potrebujete nasvet kako se podati na pot digitalnega marketinga, kako izboljšati vašo spletno stran, optimizirati online oglase? Želite spremeniti obstoječe ali oblikovati nove poslovne modele?
V okviru projekta Grow Slovenia with Google vam ponujamo možnost brezplačnega 1-urnega svetovanja z enim izmed strokovnjakov s področja digitalnega marketinga.
Na svetovanje se lahko prijavi vsako podjetje, ki je registrirano v Sloveniji!
Svetovanja potekajo online (60 min), v nadaljevanju pa lahko izberete razpoložljiv termin za srečanje s svetovalcem:
Delavnice so namenjene posameznikom in podjetjem, ki želite pridobiti marketinška in digitalna znanja, razviti digitalne veščine, spremeniti obstoječe ali oblikovati nove poslovne modele, ustvariti nova delovna mesta ter povečati učinkovitost, konkurenčnost in rast podjetja.
Trenerji, vodilni domači strokovnjaki s področja marketinga in upravljanja z digitalnimi orodji, bodo v okviru interaktivnih delavnic delili svoje izkušnje, primere dobrih praks in odgovorili na vsa vaša vprašanja.
Delavnice potekajo online in trajajo 90 minut.
Delavnice so razvrščene na tri področja:
Osnove digitalnega marketinga in digitalnih veščin,
Osnove digitalnega marketinga in digitalnih veščin v turizmu,
Osnove umetne inteligence v marketingu in spletni prodaji.
Google okrogla miza
Brezplačne 90 minutne delavnice z osnovami:
Prijavite se na poljubno število online delavnic, s katerimi boste pridobili nujno potrebna digitalna znanja in kompetence. Delavnice se mesečno ponavljajo z enako vsebino.
Moduli med seboj niso povezani in ne predstavljajo vsebinske celote ali nadgradnje.
Ker spletno poslovanje pridobiva vedno večji pomen in predstavlja osnovo poslovanja podjetij. Trend v potrošništvu so spletno nakupovanje, vedno hitrejše iskanje storitev in prenos informacij. Vsebine delavnic sledijo tem svetovnim trendom in potrebam na trgu.
Vsak udeleženec, ki se bo udeležil vsaj treh delavnic bo prejel potrdilo trojno akreditirane poslovne šole, v partnerstvu z Google.
Za dodatne informacije nas kontaktirajte na: gwg.slovenia@ef.uni-lj.si ali 01 5892 749.
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit. Na področju digitalnega marketinga je aktiven že od leta 2001. Že od nekdaj ga privlačijo podatki, analitika in želja po napredku. Andraž je certificiran Google trener, član žirije za European Search Awards in reden govornik na domačih in tujih konferencah.
Luka Godec zadnjih 10 let deluje v digitalnem marketingu, kjer svetuje podjetjem pri nastopu na spletu, upravljanju spletnih trgovin in digitalni strategiji. V agenciji Red Orbit skrbi za strateški razvoj digitalnega marketinga najrazličnejših naročnikov.
Maja Kalaš je specialistka za vsebinski marketing in SEO v agenciji Red Orbit, kjer za naročnike snuje zmagovalne vsebinske strategije. Svoje večletne izkušnje z delom v medijih in pisanjem najrazličnejših vsebin, od strokovnih do promocijskih, združuje z analizo uporabniškega vedenja in optimizacijo spletnih strani.
Komunikologinja in vodja projektov v agenciji Forward. Skozi pripravo in izvedbo digitalnih strategij ter upravljanje oglaševalskih računov številnih slovenskih turističnih destinacij je pridobila nepogrešljive izkušnje na področju trženja v turizmu. Navdih za inovativne pristope k trženju turističnih destinacij išče skozi digitalno-nomadski življenjski slog.
Specialist za prodajo in trženje na področju turizma in partner v agenciji Forward. V tujini pridobljen magisterij iz turizma je nadgradil z bogatimi izkušnjami z delom v velikih internacionalnih podjetjih iz travel industrije. V zadnjih letih s svojimširokim znanjem pomaga številnim slovenskim nastanitvenim obratom in destinacijam.
PPC specialistka Tanja Golčman, kot del oglaševalskega oddelka v agenciji Red Orbit skrbi, da partnerji na digitalnih kanalih dosegajo zastavljene oglaševalske cilje in vztrajno išče možnosti za optimizacijo in izboljšave digitalnih kampanj.
Tjaša Perhavec je specialistka za vsebinski marketing in SEO v agenciji Red Orbit. V svoje delo spretno povezuje večletne izkušnje iz digitalnega marketinga in prodaje. Na tak način skrbi, da so s spletno stranjo in vsebino na njej zadovoljni vsi, tako naročniki in uporabniki kot seveda tudi Google. Specializirana je predvsem za e-commerce in turizem.
Aljaž ima več kot 10 let izkušenj na področju celostnega marketinga in zabavne industrije. Začel je v študentskih letih kot asistent v eni največjih oglaševalskih agencij v regiji, pridobljeno znanje pa je kasneje uporabil kot vodja projektov pri organizaciji večjih festivalov in koncertov v regiji kot so Ultra Europe, Spring Break Island in ostalih ter kot manager in booking agent različnih pop in elektronskih izvajalcev. V svoji dosedanji karieri je delal na obeh straneh – tako na strani naročnika kot agencije, zato ima na tem področju obsežno znanje. V zadnjih letih se kot partner in strateški direktor v skupini bold.group posveča predvsem strateškemu nastopu skupine v regiji in širše in razvoju blagovnih znamk njihovih naročnikov na domačem in tujih trgih.
Domen je oglaševalec in svetovalec v agenciji beglobal, ki deluje na evropskem in ameriškem trgu.
Rad se loteva zahtevnih projektov, ki zahtevajo nove in sveže ideje, hkrati pa se vedno znova sooča z naprednimi marketinškimi strategijami spletne prodaje. Podjetjem pomaga prodajati po svetu, hkrati pa povečati spletno prodajo ter jo razširiti na nove trge. Poleg strasti digitalnega trženja, analitike, razvoja poslovanja in e-commerca je cilj ustvarjanje donosnosti in profitabilnosti, da lahko projekt zraste v uspešno zgodbo.
Boštjan Hozjan je soustanovite
Nina Černuta trenutno vodi marketinške in komunikacijske aktivnosti na Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete. Ima več kot 10 let izkušenj pri načrtovanju in izvajanju programskih in marketinških projektov za različne medije. Kot programska urednica na najbolj poslušanem komercialnem radiu v Sloveniji je bila odgovorna za več kot 150 promocijskih akcij letno in vodila je največji dobrodelni akciji v Sloveniji 28 ur dobrodelnosti in Deželak junak.
Ključne kompetence:
Karmen Krumpestar je vsestranska strateginja digitalnega marketinga. Glede na vaše cilje, svetuje glede načrtovanja kampanj, merjenja in izboljševanja performanca, razkriva skrivnosti growth hackinga, postavlja oglaševalske strategije in ostale ključne korake za uspešen digitalni nastop. Je pravi naslov za pridobitev velike slike, kako se lotiti živahnega sveta digitalnega marketinga, da v njem karseda hitro žanjete uspehe.
Senior specialistka Red Orbit ekipe za plačano oglaševanje, z bogatimi izkušnjami na področju e-commerce, razvoja iger, digitalnega marketinga in vsebinskega marketinga. Svoje izkušnje je nabirala na Googlu, v Poki založniški hiši v Amsterdamu in sodelovala na projektih Mayo klinike. V prostem času je #IamRemarkable coachinja in članica Računalniškega muzeja Slovenije, kjer raziskuje učinke digitalizacije.
Monika je dolgoletne izkušnje nabirala v plačljivem oglaševanju in ecommerce industriji. Skrbela je za kampanje in planiranje oglaševanja pri vodilnih spletnih trgovcih, ki delujejo uspešno tudi na tujih trgih. Poseduje certifikate Blueprint Facebook/Meta ter certifikate za Google oglaševanje in analitiko. Trenutno svoje kompetence razvija na področju strateškega razvoja digitalnih aktivnosti, vodenja projektov ter svetovanja naročnikom.
GROW WITH GOOGLE je globalna pobuda, katere cilj je preko brezplačnih delavnic in osebnega pristopa predstaviti podjetniške priložnosti za posameznike, uporabo digitalne tehnologije in ustvariti nove možnosti zaposlitve, napredovanja znotraj podjetij ali rast majhnih in srednje velikih podjetij.
Grow with Google je leta 2016 v Sloveniji predstavil Digitalno garažo, online platformo, ki ponuja več kot 15 spletnih izobraževanj. Od takrat se je izobraževanj znotraj Digitalne garaže udeležilo več kot 3000 posameznikov in več kot 6000 dodatnih posameznikov preko ostalih podobnih programov.
Čas zaprtja in pandemije je še dodatno poudaril pomen in ključno vlogo tehnologije v našem življenju ter pospešil spreminjanje trendov, ki jih morda nismo pričakovali. Zahvaljujoč tehnološkemu napredku, možnosti dela na daljavo, spletnemu nakupovanju in uporabi mnogih spletnih platform, se je lahko gospodarstvo prilagodilo in večinoma nemoteno razvijalo naprej.
Spletno poslovanje je dobilo še večji pomen in predstavlja stalnico pri organizaciji poslovanja podjetij. Od marca 2020 je spletno nakupovanje in iskanje storitev postala navada potrošnika in se v Sloveniji in svetu dvakratno povečala, glede na prejšnje obdobje.
Julija 2020 se je podjetje Google preko iniciative EMEA zavezalo, da bo do konca leta 2021 10 milijonom posameznikom in podjetjem omogočilo možnost pridobivanja digitalnih znanj, digitalne transformacije poslovanja, spreminjanja obstoječih in oblikovanje novih poslovnih modelov, ustvarjanja novih delovnih mest in povečanja učinkovitosti, konkurenčnosti in rasti podjetij.
Slovenija se po merilu indeksa DESI (Digital Economy and Society Index) uvršča pod povprečje digitalne razvitosti držav Evropske Unije, hkrati pa se vrzel do povprečja povečuje.
Velika podjetja so večinoma uspešna pri uvajanju novih digitalnih tehnologij v procese poslovanja, pri manjših in srednje velikih podjetij pa je opaziti uvajanje digitalnih tehnologij v manjšem obsegu.
80 % manjših in srednje velikih podjetij v Sloveniji je odvisnih od izvoza storitev in izdelkov zato je še toliko bolj pomemben hiter prenos podatkov in dostopnost do digitalnih orodij. Digitalna orodja so ključ za okrevanje slovenskega gospodarstva in kasneje odpornosti na nenehne spremembe.