Kako ustvariti privlačno znamko delodajalca?

Postanite delodajalec, ki privablja in zadržuje vrhunske talente!

O programu

Kdaj: 5. in 6. marec 2025, od 9:00 do 17:00 ure

Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani

V hitro spreminjajočem in konkurenčnem okolju je biti privlačen delodajalec ključnega pomena. Talenti imajo več izbire kot kdajkoli prej, zato je pomembno ustvariti delovno okolje, ki odraža njihove vrednote, podpira njihov razvoj in jih spodbuja k dolgoročnemu sodelovanju.

Na delavnici gradnje blagovne znamke delodajalca boste odkrili, kako lahko podjetja privabijo in ohranijo vrhunske talente. Poglobljeno boste raziskovali ključne elemente oblikovanja edinstvene in avtentične obljube delodajalca (EVP), ki ne samo pritegne najboljše kadre, temveč jih tudi motivira za uspešno dolgoročno sodelovanje. Poseben poudarek pa bo na pomenu poti zaposlenega (Employee Journey), kjer boste spoznali, kako lahko podjetje z doslednim uresničevanjem svojih obljub gradi zaupanje, zavzetost in pripadnost zaposlenih.

Zakaj?

  • Izboljšajte podobo svojega podjetja kot privlačnega in zaželenega delodajalca, 
  • pritegnite in zadržite vrhunske talente v konkurenčnem okolju,
  • okrepite zvestobo zaposlenih in zmanjšajte fluktuacijo kadra, 
  • povečajte produktivnost in ustvarjalnost z bolj zadovoljnimi zaposlenimi.

Za koga?

  • HR strokovnjake in delodajalce,
  • zaposlene v marketingu in strateški komunikaciji, 
  • vodje podjetij, oddelkov ali večjih projektov, 
  • kadrovske agencije, 
  • vse, ki želijo izboljšati delovno okolje in kulturo podjetja.

Kako?

  • Interaktivna predavanja,
  • praktični primeri,
  • skupinske diskusije,
  • individualne naloge in delo na posameznih projektih,
  • mreženje.

Namen delavnice

Namen delavnice je opremiti udeležence z znanjem in orodji za ustvarjanje privlačne blagovne znamke delodajalca, ki pritegne in zadržuje vrhunske talente. S poudarkom na optimizaciji zaposlitvenih procesov, izboljšanju komunikacije ter razvoju pozitivne organizacijske kulture, delavnica spodbuja udeležence, da postanejo aktivni graditelji pozitivne delovne kulture v svojih organizacijah. 

Predavatelj

Lazar Džamić

Xoogler, avtor, trener za vsebine in digitalno pripovedovanje zgodb

Kotizacija in prijava

Začetek programa: 5. marec 2025
Rok za prijavo: 26. februar 2025 

Delavnica bo potekala v angleškem jeziku, zato je potrebno dobro znanje angleščine.

Kotizacija za program znaša 700 EUR (+ DDV).

Popusti:

  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.
  • 20% popust: za člane Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

    Plačnik kotizacije je:

    Število udeležencev iz podjetja:

    Osnovni podatki: (*vsa polja so obvezna)


    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:

    Podatki podjetja:


    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):

    Podatki za izdajo računa:

















    Mogoče bi vas zanimalo tudi:


    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.