Postanite delodajalec, ki privablja in zadržuje vrhunske talente!
Kdaj: 5. in 6. marec 2025, od 9:00 do 17:00 ure
Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
V hitro spreminjajočem in konkurenčnem okolju je biti privlačen delodajalec ključnega pomena. Talenti imajo več izbire kot kdajkoli prej, zato je pomembno ustvariti delovno okolje, ki odraža njihove vrednote, podpira njihov razvoj in jih spodbuja k dolgoročnemu sodelovanju.
Na delavnici gradnje blagovne znamke delodajalca boste odkrili, kako lahko podjetja privabijo in ohranijo vrhunske talente. Poglobljeno boste raziskovali ključne elemente oblikovanja edinstvene in avtentične obljube delodajalca (EVP), ki ne samo pritegne najboljše kadre, temveč jih tudi motivira za uspešno dolgoročno sodelovanje. Poseben poudarek pa bo na pomenu poti zaposlenega (Employee Journey), kjer boste spoznali, kako lahko podjetje z doslednim uresničevanjem svojih obljub gradi zaupanje, zavzetost in pripadnost zaposlenih.
Namen delavnice
Namen delavnice je opremiti udeležence z znanjem in orodji za ustvarjanje privlačne blagovne znamke delodajalca, ki pritegne in zadržuje vrhunske talente. S poudarkom na optimizaciji zaposlitvenih procesov, izboljšanju komunikacije ter razvoju pozitivne organizacijske kulture, delavnica spodbuja udeležence, da postanejo aktivni graditelji pozitivne delovne kulture v svojih organizacijah.
Lazar Džamić je nekdanji vodja načrtovanja blagovnih znamk v Googlovem ZOO (kreativni možganski trust) v Londonu, kreativni strateg, pisatelj in akademik.
Kot svetovalec sodeluje z različnimi svetovno znanimi podjetji in jim pomaga pri oblikovanju trajnostne strategije na področju trženja, blagovne znamke, komunikacije ter vsebinskega in digitalnega marketinga. V preteklosti je deloval kot direktor strateškega načrtovanja v več kreativnih agencijah v Londonu in bil eden izmed prvih digitalnih strategov v Združenem kraljestvu. Je avtor več knjig in predavatelj na različnih univerzah po Evropi.
Začetek programa: 5. marec 2025
Rok za prijavo: 26. februar 2025
Delavnica bo potekala v angleškem jeziku, zato je potrebno dobro znanje angleščine.
Kotizacija za program znaša 700 EUR (+ DDV).
Popusti:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.