Makroekonomija v praksi: do boljših poslovnih odločitev

Vpliv makroekonomskih sprememb na gospodarstvo, podjetja, organizacije in potrošnike

O programu

Kdaj: 16., 17., 25. in 26. september ter 3. oktober 2025, od 9:00 do 13:30 ure

Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Makroekonomski dejavniki, kot so inflacija, obrestne mere in gospodarska rast, neposredno vplivajo na stroške, prihodke in dobiček podjetja. Vodje morajo prepoznati priložnosti in tveganja, načrtovati investicije in prilagajati strategije glede na trende v širšem gospodarskem prostoru. Razumevanje makroekonomskih šokov, kot so recesije ali geopolitična tveganja, omogoča proaktivno ukrepanje ter sledenje mednarodnim priložnostim in spremembam. Znanje o makroekonomiji omogoča inovativnost, trajnost in boljše pozicioniranje na trgu. Razumevanje demografskih trendov ter razmer na trgu dela pomaga pri zaposlovanju, razvoju kadrov. Vodje s spoznavanjem širše slike lahko učinkoviteje komunicirajo z različnimi deležniki, s čimer povečujejo vpliv na okolje.   

5 dni | 25 izobraževalnih ur | V ŽIVO

Ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.

Zakaj?

  • Razumevanje širše slike, večje zavedanje o tem, kako in zakaj zunanji dejavniki vplivajo na poslovanje podjetij. 
  • Konkretne metode in orodja za branje in analizo ter načrtovanje v kontekstu makroekonomskih sprememb.
  • Znanje, kot podlago za sprejemanje pomembnih odločitev ter oblikovanje dolgoročnih strategij, ki upoštevajo makroekonomsko dinamiko.

Za koga?

Za vodje, direktorje, lastnike, ki:  

  • morate ali želite vplivati na strateške odločitve v podjetjih, 
  • se pri svojem delu soočate z izzivi, povezanimi z makroekonomskimi spremembami, kot so  inflacija, energetski stroški ali pomanjkanje delovne sile, itd.,
  • želite razumeti, kako spremembe v gospodarstvu vplivajo na nivo potrošnje posameznikov in obnašanje potrošnikov,
  • iščete načine za povečanje konkurenčnosti, učinkovitosti in inovativnosti. 

Za nadzornike, saj:  

  • je razumevanje aktualnih makroekonomskih razmer nujno za presojo ustreznosti strategij, posameznih strateških odločitev ter upravljanje tveganj, 
  • poznavanje širše slike omogoča natančnejšo oceno finančnih rezultatov.  

Za politike, ki želite razumeti:  

  • kakšni so direktni učinki in posledice vaših predlogov ali odločitev,  
  • kako lahko posamezne spremembe pozitivno vplivajo na razvoj okolja,  
  • kakšen je vpliv mednarodnih politik na poslovno okolje Slovenije. 

Novinarje, ki poročate gospodarske, politične družbene teme, razumevanje makroekonomije pa podpira:  

  • kritično in objektivno oceno gospodarskih politik, napovedi in odločitev, bodisi na državni ali globalni ravni,  
  • razumevanje zapletenih konceptov, kar omogoča korektno poročanje javnosti.

Kako?

5 dni, 25 pedagoških ur, dinamična kombinacija predavanj, praktičnih delavnic, študij primerov in interaktivnih diskusij ter delo v skupinah.

Program:

  • Makroekonomija in poslovno okolje – kje smo in kam gremo?
    16. september 2025

    Preberi več
  • Kako makroekonomske spremembe vplivajo na povpraševanje in prodajo?
    17. september 2025

    Preberi več
  • Produktivnost in konkurenčnost – kdo bo delal in kako bomo delali v prihodnosti?
    25. september 2025

    Preberi več
  • Država in podjetja – regulativa, davki in financiranje
    26. september 2025

    Preberi več
  • Kako uporabiti pridobljeno znanje v praksi?
    3. oktober 2025

    Preberi več

Predavatelji

Tjaša Redek

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Mojmir Mrak

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Aljoša Valentinčič

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Petra Došenović Bonča

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Marko Pahor

Banka Slovenije

Bojan Ivanc

Gospodarska zbornica Slovenije

Andreja Cirman

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Kotizacija in prijava

Začetek programa: 16. september 2025
Rok za prijavo: 9. september 2025

Kotizacija za program znaša 900 EUR (brez DDV).

Popusti:

  • 10% popust: za zgodnje prijave do 16. avgusta 2025.
  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.
  • 20% popust: za člane Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom seminarja povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se seminarja ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

    Plačnik kotizacije je:

    Število udeležencev iz podjetja:

    Osnovni podatki: (*vsa polja so obvezna)


    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:

    Podatki podjetja:


    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):

    Podatki za izdajo računa:

















    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.