Integrativen pristop k Nabavi 4.0

Nabava prihodnosti: Nazaj k osnovam? bo izdan na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec. Poravnati ga je potrebno pred pričetkom programa.

O programu

Kdaj? 24. januar 2023, od 13:00 do 16:15 ure.

Kje? Online, preko Zooma

Ta seminar je drugačen od ostalih seminarjev. Ne bo nas zanimalo le napovedovanje prihodnosti, ampak njeno soustvarjanje – z vračanjem k pozabljenim, a dopolnjenim, osnovam nabavnega procesa in učinkovite oskrbe, category managementa, digitalizacije nabave, načel trajnostne nabave in oblikovanja sodobnih nabavnih modelov v luči »glokalizacije« oskrbovalnih verig.

V sodelovanju z Združenje nabavnikov Slovenije.

Zdruzenje nabavnikov Slovenije

 

Zakaj:

“Ker ne odpiramo vprašanj, ampak postavljamo odgovore”: na področjih sodobnih poslovnih in nabavnih modelov z dobavitelji, razširjenim nabavnim procesom, nenazadnje pa trajnostno (ISO-podprto) in digitalizirano nabavo.

Kako:

  • Vpogledi
  • Diskusija
  • Predstavitev s primeri po vzoru “learn by doing”
  • Delavnica z modeli
  • Aplikacija konceptov v interaktivnem in integrativnem pristopu na primerih iz prakse

Za koga:

V osnovi je seminar namenjen vsem, ki delujejo na področju oskrbovalnih verig, nabave in logistike:

  • Strokovnjakom
  • Svetovalcem
  • Uporabnikom s področja analiz na področju ‘glokalizacije’ (preoblikovanja) oskrbovalnih verig
  • Strateškim, regionalnim in mednarodnim nabavnikom

Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.

Namen

“Razjasniti nejasno” na področju nabavnega procesa, oskrbe, nabavnih modelov, trajnostnih oskrbovalnih verig in vloge digitalne preobrazbe pri oblikovanju za “odpornost”.

Za koga

Seminar je namenjen vsem, ki delujejo na področju oskrbovalnih verig, nabave in logistike. Prav tako je namenjen strokovnjakom, svetovalcem in uporabnikom s področja analiz trenutnih razmer in predvidevanj na področju ‘glokalizacije’ (preoblikovanja) oskrbovalnih verig, trendov in iniciativ na področju zunanjega izvajanja nabave, logistike, & re-shoringa. V drugem delu pa seminar naslavlja še strateške, regionalne in mednarodne nabavnike, ki želijo implementirati razširjen nabavni proces, učinkovit management dobaviteljev in digitalno preobraziti nabavni in druge procese.

Program

od 13:00 do 14:30 ure

  • Razširjen nabavni proces
  • Nabavni scenariji in sodobni nabavni modeli
  • Trajnostna nabava z ISO 24000:2017 v luči glokalizacije

od 14:45 do 16:15 ure

  • Category Context
  • Stakeholder Mapping
  • Spend and Data analysis
  • Category evaluation with current state
  • Competitive landscape with priorities and challenges

Predavatelja

Marko Budler

Ekonomska fakulteta

Tilen Klobučar

Danfoss

Kotizacija in prijava

Kotizacija za online program znaša 170 EUR (brez DDV).

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

    Plačnik kotizacije je:
    Število udeležencev iz podjetja:
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:
    Podatki podjetja:

    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):
    Podatki za izdajo računa:











    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.