Orodja, krožni modeli in digitalizacija.
Kdaj: 6. februar 2024, od 13:00 do 16:15 ure
Kje: ONLINE (preko Zooma)
Kompleksnost poslovnega okolja se stopnjuje in prav nabava kot najpomembnejša poslovna funkcija v proizvodnih podjetjih je vse bolj izpostavljena številnim izzivom. Brez sistemskega pristopa do dobaviteljev, vzpostavitve krožnih nabavnih modelov, učinkovitega category management in upravljanja s tveganji bodo organizacije vse težje uspešno poslovale in pridobivale na odpornosti. Z orodji za odločanje, krožnimi nabavnimi modeli, digitalizacijo nabave, načeli trajnostne nabave in smotrnim upravljanjem kategorij, pa se lahko nabava in posledično podjetja v oskrbovalnih verigah bolje prilagodijo spremembam, ki so pred in z nami.
V sodelovanju z Združenje nabavnikov Slovenije.
Seminar vam nudi priložnost spoznati ozadje sodobnih poslovnih in krožnih nabavnih modelov z dobavitelji, razširjen nabavni proces, category management, ter trajnostno (ISO-podprto) in digitalizirano nabavo.
V osnovi je seminar namenjen vsem, ki delujejo na področju oskrbovalnih verig, nabave in logistike:
Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.
Delavnica s krožnimi modeli, nabavnim procesom in kategorijami, ter aplikacija konceptov v interaktivnem in integrativnem pristopu na primerih iz prakse.
Namen
Razjasniti nejasno na področju orodij za odločanje, krožnih nabavnih modelov, trajnostnih oskrbovalnih verig in vloge digitalne preobrazbe pri oblikovanju odpornosti in category management.
Program
od 13:00 do 14:30 ure
od 14:45 do 16:15 ure
Dr. Marko Budler je predavatelj s področja logistike na Ekonomski fakulteti. Kot član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS) ohranja tesen stik s prakso preko raziskovalnih in aplikativnih projektov, delavnic, konferenc in svetovalnega dela. Odlikuje ga celovit in kritičen pogled na aktualna dogajanja, napovedi prihodnjih trendov in konceptov, ki se uvajajo v teoriji in praksi. Pedagoško, raziskovalno in svetovalno dr. Budler obravnava področja, kot so trajnostni poslovni modeli, nabava z naročanjem, proizvodni management, mednarodna poslovna logistika in globalni management oskrbovalnih verig. Svoja razmišljanja dr. Marko Budler dopolnjuje s projekti iz časa študija gospodarskega inženirstva in doktorskega študija operacijskih raziskav in logistik; kot mladi raziskovalec in član Združenja nabavnikov Slovenije pa tudi s številnimi podjetji o prenovi poslovnih modelov, vlogi logistike in nabave ter učinkovitega managementa oskrbovalnih verig za doseganje višje učinkovitosti in uspešnosti podjetij. Nenazadnje pa je dr. Marko Budler zadnjih 5 let koordinator Dneva poslovne logistike (Ljubljana, 2016-2021), “keynote” predavatelj na največjem regijskem dogodku (TRANSLOG, 2021), največjem slovenskem poslovno-logističnem dogodku (GOSS, 2021) in osrednjem regijskem dogodku s področja nabave (NABAVNA KONFERENCA, 2022), po mnenju Univerze v Ljubljani pa Mladi predavatelj leta (2020) in prejemnik nagrade “Odlični v znanosti” (2016) za najboljši ekonomsko-poslovni članek leta v Sloveniji (v projektnem sodelovanju s Pošto Slovenije).
Tilen Klobučar, mag. posl. ved., je Strategic Procurement Manager v globalnem podjetju Danfoss. Diplomiral in magistriral je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer Poslovna logistika. V magistrski nalogi z naslovom Role of Supplier Relationship Management in an industry with complex demand predictability: case of Danfoss Trata d.o.o., je oblikoval nov SRM model in pripravil predlog njegove implementacije. Je član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS) in je predsednik Sekcije mladih nabavnikov Slovenije, katerih poslanstvo je, da bi povečali prepoznavnost poklica nabavnik in prikazali pomembnost področja nabave ter oskrbnih verig za celotne organizacije. S strani podjetja Danfoss Trata je bil prepoznan kot mladi talent, katere tudi zastopa v sklopu programa AmCham Young Professionals. Tilen Klobučar je skupaj z Juretom Erjavcom soavtor akademskega članka Continuous supplier relationship management framework (CSRM), ki je bil leta 2019 objavljen v International Journal of Business Excellence.
Začetek: 6. februar 2024
Rok za prijavo: 30. januar 2024
Kotizacija za online program znaša 170 EUR (brez DDV).
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.