Barbara Matijašič, Inštitut za strateške rešitve

Barbara Matijašič ima več kot 10 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega komuniciranja in upravljanja blagovnih znamk. Po izobrazbi ekonomistka, ki verjame, da je informativna, relevantna in zanimiva vsebina ključen del uspešne (digitalne) marketinške strategije, ki vodi do komercialnih uspehov blagovnih znamk in podjetij. Na Inštitutu za strateške rešitve je odgovorna za vzdrževanje poslovnih odnosov z naročniki in partnerji ter snovanje komunikacijskih strategij, pred tem pa je Barbara skrbela za kreiranje ter izvedbo cross channel marketinških kampanj podprtih z analitiko in avtomatizacijo v podjetju Doctrina d.o.o. ter delovala v podjetju Edition Digital Ldt. in agenciji Propiar d.o.o., kjer je sodelovala z naročniki, kot so: Goodyear Dunlop Sava Tires, Bolton Adriatic, USA Today, Boots in The Branded Content Marketing Association (the BCMA).

Z Barbaro boste govorili o:
– strateškem komuniciranju in celostnem upravljanju blagovnih znamk;
– trendih v (digitalnem) marketingu in razlikah med tradicionalnim in digitalnim marketingom ter prednostih, ki jih ponuja slednji;
– vodenju marketinških projektov (E2E; optimizacija budgeta, določitev časovnice in ključnih mejnikov, opredelitev tveganj itd.);
– posameznih vertikalah sodobnega marketinga: optimizacija spletnih strani, oglaševanje, analitika in avtomatizacija. 

Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

    S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.