Strojno učenje, umetna inteligenca in prediktivna analitika v spletni trgovini

Nazaj

Termin: 29. september 2021 (9.00 – 10.30) – online delavnica

Naraščajoča zapletenost digitalne pokrajine na eni strani in velika poslovna pričakovanja na drugi strani, sta gonilni sili sprememb v spletni prodaji. Z uporabo velike količine podatkov strojno učenje in umetna inteligenca počasi postajata del vsakdana. Toda sami algoritmi ne bodo mogli spremeniti podjetja in doseči uspeha. Spremeniti se morajo tudi podjetja. 

Kako sprejeti to spremembo? Kje začeti in kaj pričakovati? Kako se organizirati? Poglobili se bomo v podatkovno usmerjen okvir digitalnega trženja, ki mu bodo sledili vpogledi in študije primerov strank ter zaključili z naborom orodij in izhodišč, s katerimi lahko pridete do hitrih zmag. 

Spoznali boste:  

  • Kako izgleda načrt za poslovanje spletnih trgovin, ki bazira na umetni inteligenci?
  • Kakšen je seznam organizacijskih zahtev?
  • Kateri so ključni koncepti organizacije, ki temelji na podatkih? 
  • Kateri procesi in orodja omogočajo in poganjajo poslovanje spletnih trgovin, vodenih z umetno inteligenco?
  • Kateri so pretekli projekti, ki jih lahko sami vključite v svoje delo?

Predavatelj

Andraž Štalec, Red Orbit

    Prijavljam se na naslednje delavnice:

    Prijavi se vsaj na 3 delavnice in
    prejel boš potrdilo trojno akreditirane poslovne šole, v partnerstvu s podjetjem Google!

    20/09/2021 (17.00 - 18.30) Uvod v digitalni marketing
    21/09/2021 (15.00 - 16.30) Uvod v optimizacijo spletnih strani
    22/09/2021 (16.00 - 17.30) Uvod v optimizacijo spletnih strani v turizmu
    23/09/2021 (9.00 - 10.30) Uvod v spletno oglaševanje
    23/09/2021 (16.00-17.30) Uporaba Google Analytics v turizmu – nadaljevalna delavnica
    24/09/2021 (9.00-10.30) Oglaševanje na družbenih omrežjih v turizmu – nadaljevalna delavnica
    27/09/2021 (16.00 - 17.30) Oglaševanje na družbenih omrežjih – nadaljevalna delavnica
    28/09/2021 (17.00-18.30) Google oglaševanje v turizmu – nadaljevalna delavnica
    29/09/2021 (15.00 - 16.30) Google oglaševanje – nadaljevalna delavnica
    29/09/2021 (9.00 - 10.30) Strojno učenje, umetna inteligenca in prediktivna analitika v spletni trgovini
    30/09/2021 (10.00 - 11.30) Uvod v spletno prodajo in širitev v tujino
    30/09/2021 (15.00 - 16.30) On-site in Off-site optimizacija spletnih strani – nadaljevalna delavnica
    01/10/2021 (9.00 - 10.30) Uvod v digitalni marketing
    Osnovni podatki:
    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih

    Označi:*

    sem študent/kasem zaposlen/a v podjetju / opravljam študentsko delodrugo


    DaNe


    DaNe


    DaNe

    S prijavo na delavnico podajam svoje strinjanje in soglasje, da se osebne podatke, ki izhajajo iz moje prijavnice (vse podatke razen ime, priimek in mail) posreduje partnerjem dogodka (Google in Spirit Slovenija) za njihovo interno rabo v zvezi z izvajanjem statistične analize dogodka.

    Podatki, ki bodo posredovani partnerjem dogodka se bodo obdelovali do izdelave statistične analize dogodka, nato pa bodo izbrisani.

    Preklic soglasja se vloži kontaktni osebi CPOEF, za kakršnekoli dodatne informacije glede konkretnega soglasja se lahko obrnete na cpoef@ef.uni-lj.si. CPOEF zagotavlja, da se bodo podatki za statistično analizo dogodka pri partnerjih projekta uporabljali zgolj z zgoraj navedenim namenom in ne bodo nikakor posredovani dalje.










    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.