Uvod v spletno oglaševanje

Nazaj

Termin: 18. maj 2021 (15.00 – 16.30)

Spletno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki se pojavlja na spletnih in družbenih straneh. Pravi pristopi pri spletnem oglaševanju podjetju prinašajo večjo rast in prodajo izdelkov.  

Spoznali boste:

Google

  • Preko katerih kanalov lahko oglašujemo v okviru platforme Google Ads?
  • Kateri kanal je primeren v odločitvenem procesu potrošnika (CDJ)?
  • Kaj je Google iskalnik? Načrtovanje ključnih besed, ključne besede in načini ujemanja, ocena kakovosti, struktura oglaševalskega računa, oglasi in razširitve.
  • Katere so osnove oglaševanja na prikaznem omrežju (Google display network, Youtube, Discovery), možnosti ciljanja in formati oglasov?

Facebook

  • Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo Facebook oglaševanja? 
  • Kakšna je struktura računa pri Facebook oglaševanju? 
  • Kakšni tipi kampanj so na voljo in katere oblike oglasov in ciljanja ponuja Facebook? 

Instagram 

  • Kako začeti z oglaševanjem na Instagramu? 
  • Za katera podjetja/ blagovne znamke je oglaševanje na Instagramu primerno? 
  • Katere oblike oglasov ponuja Instagram? 

LinkedIn 

  • Kaj je LinkedIn oglaševanje in kako deluje? 
  • Kdaj je primerno oglaševati na LinkedInu? 
  • Kaj vse oglaševanje na LinkedInu omogoča – načini ciljanja, formati oglasov in merjenje uspešnosti?

Predavatelj

Jure Veber, Red Orbit

    Prijavljam se na naslednje delavnice:

    Prijavi se vsaj na 3 delavnice in
    prejel boš potrdilo trojno akreditirane poslovne šole, v partnerstvu s podjetjem Google!

    11.05.2021 - Uvod v digitalni marketing
    12.05.2021 - Uvod v optimizacijo spletnih strani
    13.05.2021 - Uvod v digitalni marketing v turizmu
    18.05.2021 - Uvod v spletno oglaševanje
    18.05.2021 - Uvod v digitalni marketing
    19.05.2021 - Uvod v optimizacijo spletnih strani v turizmu
    20.05.2021 - Uvod v digitalni marketing
    20.05.2021 - Uvod v spletno oglaševanje v turizmu
    25.05.2021 - Uvod v spletno prodajo in širitev v tujino
    25.05.2021 - Uvod v spletno prodajo in širitev v tujino v turizmu
    26.05.2021 - Uporaba umetne inteligence v marketingu
    27.05.2021 - Strojno učenje, umetna inteligenca in prediktivna analitika v spletni trgovini
    Osnovni podatki:
    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih

    Označi:*

    sem študentsem zaposlen v podjetju / opravljam študentsko delodrugo


    DaNe


    DaNe


    DaNe

    S prijavo na delavnico podajam svoje strinjanje in soglasje, da se osebne podatke, ki izhajajo iz moje prijavnice (vse podatke razen ime, priimek in mail) posreduje partnerjem dogodka (Google in Spirit Slovenija) za njihovo interno rabo v zvezi z izvajanjem statistične analize dogodka.

    Podatki, ki bodo posredovani partnerjem dogodka se bodo obdelovali do izdelave statistične analize dogodka, nato pa bodo izbrisani.

    Preklic soglasja se vloži kontaktni osebi CPOEF, za kakršnekoli dodatne informacije glede konkretnega soglasja se lahko obrnete na cpoef@ef.uni-lj.si. CPOEF zagotavlja, da se bodo podatki za statistično analizo dogodka pri partnerjih projekta uporabljali zgolj z zgoraj navedenim namenom in ne bodo nikakor posredovani dalje.










    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.