Karierni center povezuje študente Ekonomske fakultete v Ljubljani s poslovnim svetom, jih podpira pri pripravi na zaposlitev in skupaj s podjetji razvija karierne projekte, predvsem z namenom uveljavljanja blagovne znamke delodajalca ter zagotovitve najustreznejših zaposlitvenih priložnosti.
Preko različnih inovativnih dejavnosti karierni center spodbuja, povezuje in podpira zaposlovalce, študente ter diplomante Ekonomske fakultete v Ljubljani.
KARIERNI CENTER:
Več o delovanju Kariernega centra EF si lahko preberete na spletni strani: www.kariernicenteref.si.
Uspešne zgodbe povezovanja študentskega in poslovnega sveta soustvarja z več kot 200 podjetji v Sloveniji in tujini.
Ponosno predstavljamo karierne partnerje Ekonomske fakultete, ki podpirajo študente na njihovi osebni in karierni poti:
Deloitte, Ernst & Young, Hofer, Forvis Mazars, NLB, Nova KBM, Lek, Telekom Slovenije, UNIJA računovodska hiša.
POSTANITE EDEN IZMED NJIH!
Obveščanje po bazi Kariernega centra EF:
Obveščanje po bazi Alumni EF:
Podjetja imajo možnost predstavitve zaposlitvenih možnosti v obliki:
Dodatno lahko podjetje podpremo pri idejni zasnovi, vsebinskem vložku, promociji in organizaciji dogodka.
KONTAKTIRAJTE NASCeloten (pred)selekcijski postopek po dogovoru s podjetjem. Ta storitev zajema:
Blagovna znamka delodajalca postaja čedalje bolj pomemben člen strategije organizacije, saj podjetjem pomaga pri zaposlovanju boljših kandidatov, zmanjšanju stroškov zaposlovanja in trženja ter izboljšanju celotne produktivnosti. Uveljavljanje blagovne znamke pa se začne že pri mladih, pomembno ciljno skupino znotraj njih predstavljajo študenti.
Karierno partnerstvo je najvišja oblika strateškega sodelovanja na področju kariernega razvoja študentov Ekonomske fakultete in iskanja mladih sodelavcev. Primarni cilj tovrstnega sodelovanja je uveljavljanje blagovne znamke delodajalca v ciljni skupini študentov.
Sodelovanje med drugim zajema:
Predstavitev kariernih partnerjev na spletni strani Kariernega centra EF.
KONTAKTIRAJTE NASje zaposlitveni sejem, katerega primarni namen je povezati študente, ki iščejo karierne priložnosti in podjetja. Karierni sejem DELO MENE IŠČE se bo ponovno odvijal spomladi 2024 na Ekonomski fakulteti UL.
Možnosti predstavitve: stojnico, kratkega samostojnega predavanja, predstavitve v obliki delavnice / interaktivnega predavanja in hitrih zmenkov.
PREDSTAVITEV PODJETJA S STOJNICO
Zakupljen razstavni prostor predstavlja stojnico, ki vključuje mizo in stole (promocijske materiale zagotovi podjetje). Glavni namen stojnice je vzbuditi pozornost študentov in pridobiti čim več njihovih kontaktov.
SAMOSTOJNO PREDAVANJE / DELAVNICA
Prvi vtis je izrednega pomena. Poleg 30 minutne predstavitve podjetja in zaposlitvenih možnosti, bo v sklopu dogodka letos možno tudi izvesti delavnico / interaktivno predavanje za študente (90 minut). V predavalnicah bodo tekom dneva potekale vzporedne predstavitve podjetij.
HITRI ZMENKI
7 minut. Študent. Podjetje.
Namen hitrih zmenkov je v čim krajšem času identificirati potencialne kandidate za zaposlitev. V storitev je vključeno tudi sprejemanje prijav ter izbor primernih kandidatov, pri čemer podjetje prejme seznam kandidatov z življenjepisi že pred dogodkom (selekcijo oziroma izbor kandidatov lahko izvede tudi podjetje).
»PRIJATELJI IN SPONZORJI«
Podjetje se lahko predstavi tudi zgolj z vključitvijo promocijskih materialov in proizvodov v darilne vrečke, ki jih prejmejo udeleženci. Možna je tudi promocija izdelkov podjetja na dogodku.
KONTAKTIRAJTE NAS