Borut Jamnik: Organizacijske spremembe v podjetju, kot odziv na krizo

CPOEF E-TALK: Ekonomija pod žarometi

Za vas smo združili vodilne strokovnjake, akademike, novinarje, gospodarstvenike in druge navdušence nad ekonomijo. V seriji 15 minutnih nagovorov, misli in idej sp delili svoja razmišljanja, videnja in raziskovalna dognanja na področjih ekonomije, ekonomske filozofije in vpliva na poslovanje ter družbo.

Borut Jamnik, predsednik uprave Modra zavarovalnica d.d., je organizacijske spremembe v podjetjih ilustriral kot odziv na krizo. Poudaril je, da so študije socialnih sprememb pred in po krizi pokazale zmanjšano gostoto družbenih mrež, ter dodal, da so se »kot odsekano prenehale socializacije starega sveta, tkivo človeškega bivanja.« Veliko procesov so podjetja pretvorila v digitalno obliko in zaposlenim tako omogočila skoraj popolno fleksibilnost in delo od doma, kar je ponekod vodilo v povečano osamljenost, še posebej med posamezniki brez heterogenih, močnejših vezi v smislu naključnih srečevanj, izmenjave govoric, skupinskih delavnic v živo itd. Po njegovem mnenju se je gospodarstvo v lanskem letu, ko smo se odločali v izrazito negotovih razmerah in ob asimetriji informacij, odrezalo bolje kot politika. V kratkoročni prihodnosti lahko pričakujemo predlaganje in sprejetje mnogih zakonov v fundamentih gospodarstva. Ob tem Jamnik dodaja, da »naj to ne bo zamah z repom napačnega in destruktivnega odločanja, podobnega zadnji pozebi, ki je v zgodnji pomladi prizadela Slovenijo«.

Celoten posnetek si lahko ogledate spodaj:

Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

    S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.