Praktična delavnica, ki vas nauči kako uporabljati AI kot pametnega pomočnika za optimizacijo vašega dela v marketingu.
Kdaj: 28. november 2025, od 9:00 do 14:00 ure
Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Generativna umetna inteligenca (GAI) je v zadnjih dveh letih postala ključni del marketinških procesov, saj temeljito spreminja ustvarjanje in distribucijo vsebin ter optimizacijo nalog. Z njeno pomočjo lahko:
Napredne GAI rešitve omogočajo marketinškim strokovnjakom in ekipam, da v nekaj minutah ustvarite ciljno usmerjene oglase, personalizirana sporočila in kreativne kampanje, za katere ste prej potrebovali tedne dela. Namesto rutinskih nalog pa se lahko zdaj osredotočite na kreativnost, strategijo in inovacije.
AI ne nadomešča marketinških strokovnjakov, temveč omogoča večjo kreativno svobodo in učinkovitost. Na delavnici boste preizkusili nekatera najsodobnejša GAI orodja in osvojili veščine, potrebne za delo v sodobnem tržnem okolju.
Delavnica je primerna za:
Vsebina programa:
Orodja, ki jih boste lahko v praksi preizkusili:
Cilj programa – kaj boste odnesli?
Izobraževalne programe izvajamo tudi po meri za podjetja in organizacije, ki želite svoje sodelavce osebno in strokovno razvijati. Za več informacij vam je na voljo Monika Zalokar, vodja programov po meri: monika.zalokar@ef.uni-lj.si.
Dr. Luka Tomat je zaposlen na Katedri za poslovno informatiko in logistiko na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani (redni član), kjer poučuje predmete, povezane s poslovno informatiko, podatkovno analitiko in generativno umetno inteligenco. Vsebine s področja umetne inteligence predava tudi na tujih univerzah (Pforzheim University, Haaga-Helia University of Applied Sciences). V svojem raziskovanju se osredotoča na digitalno preobrazbo, uporabo umetne inteligence v poslovanju, reševanje optimizacijskih problemov, management poslovnih procesov in analitiko masovnih podatkov. Luka Tomat sodeluje v različnih projektih, v zadnjem času predvsem s področja prenove poslovnih procesov, digitalizacije, podatkovne analitike, umetne inteligence in uvedbe sodobnih tehnologij v poslovanje. Izvedel je že več kot 90 interaktivnih delavnic o generativni umetni inteligenci za različne slovenske organizacije (gospodarstvo, javna uprava, raziskovalne institucije).
Reference:
Področja:
Domen Dan Gaiman je soustanovitelj Dunking Devils, kjer je s svojimi idejami in znanjem transformiral akrobatsko skupino v globalno blagovno znamko. Zadnjih nekaj let je vodil TikTok agencijo DD Studios, s svojimi inovativnimi pristopi pa je soustvarjal kampanje, ki so presegle 1 milijardo organskih video ogledov.
Danes deluje v podjetju Elan, kjer kot vodja globalnega marketinga združuje svojo strast do zgodb, inovacij in vrhunskih tehnologij z vizijo gradnje ene najbolj prepoznavnih znamk v svetu smučanja. Zaradi globokega razumevanja digitalnih platform in uporabe umetne inteligence pri kreativnosti velja za enega vodilnih strokovnjakov na tem področju.
Kot govorec na vodilnih konferencah, vključno s SOF, SMK, SKOJ in TEDx, deli vpoglede o timski dinamiki, grajenju blagovnih znamk in uporabi umetne inteligence v marketingu. Osredotoča se na izboljšanje človeške kreativnosti in raziskovanje potenciala umetne inteligence v kreativnem procesu. Njegova filozofija kot pionirja in inovatorja na področju generativne umetne inteligence izhaja iz prepričanja, da je umetna inteligenca predvsem orodje za nadgradnjo človeškega ustvarjalnega potenciala.
Začetek: 28. november 2025
Rok za prijavo: 21. november 2025
Kotizacija za program znaša 230 EUR (brez DDV).
Popusti:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.