Optimizacija marketinških procesov z generativno umetno inteligenco

Praktična delavnica, ki vas nauči kako uporabljati AI kot pametnega pomočnika za optimizacijo vašega dela v marketingu.

O programu

Kdaj: 28. november 2025, od 9:00 do 14:00 ure

Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Generativna umetna inteligenca (GAI) je v zadnjih dveh letih postala ključni del marketinških procesov, saj temeljito spreminja ustvarjanje in distribucijo vsebin ter optimizacijo nalog. Z njeno pomočjo lahko:

  • hitreje in učinkoviteje opravite naloge,
  • avtomatizirate rutinska opravila,
  • razvijate inovativne marketinške strategije,
  • gradite močnejše odnose s strankami preko naprednih analiz,
  • ustvarjate nove izdelke in storitve,
  • krepite prepoznavnost blagovne znamke.

Napredne GAI rešitve omogočajo marketinškim strokovnjakom in ekipam, da v nekaj minutah ustvarite ciljno usmerjene oglase, personalizirana sporočila in kreativne kampanje, za katere ste prej potrebovali tedne dela. Namesto rutinskih nalog pa se lahko zdaj osredotočite na kreativnost, strategijo in inovacije.

AI ne nadomešča marketinških strokovnjakov, temveč omogoča večjo kreativno svobodo in učinkovitost. Na delavnici boste preizkusili nekatera najsodobnejša GAI orodja in osvojili veščine, potrebne za delo v sodobnem tržnem okolju.

Zakaj?

  • Spoznajte ozadje (in prihodnost) največje revolucije sodobnega časa, 
  • pospešite in poenostavite svoje vsakodnevne naloge ter
  • preizkusite najsodobnejša orodja GAI in jih takoj uporabite v praksi.

Za koga?

Delavnica je primerna za:

  • marketinške strokovnjake v agencijah in na strani blagovnih znamk, ki želijo pospešiti procese in izboljšati učinkovitost kampanj,
  • vodje marketinga, ki iščejo nove načine za doseganje boljših rezultatov,
  • podjetnike in startup ekipe, ki želijo s pomočjo AI optimizirati svoje marketinške aktivnosti.

Kako?

  • Pregled možnosti uporabe GAI v marketinških procesih,
  • praktični preizkus GAI orodij na konkretnih primerih – pisanje vsebin, ustvarjanje vizualizacij, avtomatizacija procesov, ustvarjanje lastnih GPT-jev, generiranje zvoka, avatarjev in glasbe,          
  • prikaz možnih sprememb, ki jih bo AI prinesla v marketing in smernice za etično uporabo orodij GAI.

Vsebina programa:

  • Osnovno razumevanje GAI in kako jo uporabiti v marketingu,
  • priložnosti in nevarnosti, ki jih prinaša uporaba AI, 
  • kako z GAI izboljšati vaš delovni vsakdan, delovanje oddelkov in celotne organizacije,
  • praktični primeri uporabe GAI,
  • etični vidiki in varnostne prakse pri uporabi GAI v trženjskih procesih.

Orodja, ki jih boste lahko v praksi preizkusili:

  • Chat GPT, tudi kreacije personaliziranih agentov (Custom GPTs),
  • ElevenLabs za generiranje in obdelavo zvoka,
  • RunwayML, za generiranje in obdelavo slik,
  • Loom in Google Notebook za generiranje transkriptov v slovenskem jeziku.

Cilj programa – kaj boste odnesli?

  • Udeleženci boste pridobili vpogled v delovanje GAI in njen vpliv na marketing,
  • spoznali, kako lahko prihranite čas in izboljšate učinkovitost vaših marketinških procesov,
  • ter dobili širino, znanje in navdih, da takoj po delavnici začnete uvajati GAI v vaš vsakdan in vsakdan vašega oddelka ali organizacije.

Delavnica tudi po meri vašega podjetja!

Izobraževalne programe izvajamo tudi po meri za podjetja in organizacije, ki želite svoje sodelavce osebno in strokovno razvijati. Za več informacij vam je na voljo Monika Zalokar, vodja programov po meri: monika.zalokar@ef.uni-lj.si.

 

Kaj je o delavnici povedal Domen Dan Gaiman?

Udeleženci

Tina Čoga, brand manager
Navdušil me je predvsem praktični del programa, kjer smo lahko novo znanje takoj preizkusili v praksi. Vzdušje je bilo odlično in hkrati zelo spodbudno za učenje ter izmenjav ... o znanj iz različnih področij. Delavnico z veseljem priporočam vsem, ki delajo v marketingu, saj lahko orodja AI zelo izboljšajo in poenostavijo vsakodnevno delo. Preberi več
Iztok Frajman, vodja marketinga in sponzorstev, NŠ Mura
Celotni seminar je bil vrhunski. Vsekakor pa prikaz na praktičnih primerih, ki ti največ da. Vzdušje je bilo odlično in sproščeno, saj je bila dokaj majhna skupina. Program b ... i priporočal vsem, saj je AI nova prihodnost. Preberi več

Predavatelja

Luka Tomat

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Domen Dan Gaiman

Elan

Kotizacija in prijava

Začetek: 28. november 2025
Rok za prijavo: 21. november 2025

Kotizacija za program znaša 230 EUR (brez DDV).

Popusti:

  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

    Plačnik kotizacije je:

    Število udeležencev iz podjetja:

    Osnovni podatki: (*vsa polja so obvezna)


    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:


    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:

    Podatki podjetja:


    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):

    Podatki za izdajo računa:

















    Mogoče bi vas zanimalo tudi:


    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.