Praktična delavnica, ki vas nauči kako uporabljati AI kot pametnega pomočnika za optimizacijo vašega dela v marketingu.
Kdaj: 28. maj 2025, od 9:00 do 14:00 ure
Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Generativna umetna inteligenca (GAI) je v zadnjih dveh letih postala ključni del marketinških procesov, saj temeljito spreminja ustvarjanje in distribucijo vsebin ter optimizacijo nalog. Z njeno pomočjo lahko:
Napredne GAI rešitve omogočajo marketinškim strokovnjakom in ekipam, da v nekaj minutah ustvarite ciljno usmerjene oglase, personalizirana sporočila in kreativne kampanje, za katere ste prej potrebovali tedne dela. Namesto rutinskih nalog pa se lahko zdaj osredotočite na kreativnost, strategijo in inovacije.
AI ne nadomešča marketinških strokovnjakov, temveč omogoča večjo kreativno svobodo in učinkovitost. Na delavnici boste preizkusili nekatera najsodobnejša GAI orodja in osvojili veščine, potrebne za delo v sodobnem tržnem okolju.
Delavnica je primerna za:
Vsebina programa:
Orodja, ki jih boste lahko v praksi preizkusili:
Cilj programa – kaj boste odnesli?
Izobraževalne programe izvajamo tudi po meri za podjetja in organizacije, ki želite svoje sodelavce osebno in strokovno razvijati. Za več informacij vam je na voljo Monika Zalokar, vodja programov po meri: monika.zalokar@ef.uni-lj.si.
Dr. Luka Tomat je zaposlen na Katedri za poslovno informatiko in logistiko na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani (redni član), kjer na dodiplomskem in magistrskem študiju poučuje predmete, povezane s poslovno informatiko in digitalno preobrazbo. V svojem raziskovanju se osredotoča na digitalno preobrazbo, uporabo umetne inteligence v poslovanju, reševanje optimizacijskih problemov, elektronsko poslovanje, management poslovnih procesov, analitiko masovnih podatkov in številna druga področja. Luka Tomat sodeluje v različnih projektih, v zadnjem času predvsem s področja prenove poslovnih procesov, digitalizacije in uvedbe sodobnih tehnologij v poslovanje. Izvedel je številne delavnice s področja poslovne informatike za različne naročnike.
Reference:
Področja:
Domen Dan Gaiman je soustanovitelj Dunking Devils, kjer je s svojimi idejami in znanjem transformiral akrobatsko skupino v globalno blagovno znamko. Zadnjih nekaj let je vodil TikTok agencijo DD Studios, s svojimi inovativnimi pristopi pa je soustvarjal kampanje, ki so presegle 1 milijardo organskih video ogledov.
Njegovo poglobljeno razumevanje digitalnih platform in kreativnosti, podprte z umetno inteligenco, ga postavlja med najbolj iskane strokovnjake na svojem področju. Kot govorec na vodilnih konferencah, vključno s SOF, SMK in TEDx, deli vpoglede o timski dinamiki, grajenju blagovnih znamk in uporabi umetne inteligence v marketingu.
Osredotoča se na izboljšanje človeške kreativnosti in raziskovanje potenciala umetne inteligence v kreativnem procesu. Kot pionir in inovator na področju implementacije GAI njegova filozofija temelji na uporabi umetne inteligence kot orodja za nadgradnjo človeškega ustvarjalnega potenciala.
Začetek: 28. maj 2025
Rok za prijavo: 21. maj 2025
Kotizacija za program znaša 230 EUR (brez DDV).
Popusti:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.