Oblikujte močno digitalno strategijo in izstopajte v svetu marketinga.
Kdaj: 10., 11. in 12. junij 2025, od 8:30 do 16:00 ure
Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Akademija digitalnega marketinga ponuja 6 modulov, ki vam bodo omogočili enkratno priložnost pridobivanja znanja iz področja digitalnega marketinga iz prve roke največjih specialistov oglaševalskih agencij in marketinških strokovnjakov.
6 modulov | 24 izobraževalnih ur | V ŽIVO
Ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.
Na akademiji boste:
Ko branding sreča performance
10. junij 2025
Gost: Sašo Palčič, Madwise
S Sašom Palčičem bomo govorili o strategiji blagovne znamke – odkrito, neposredno in onkraj cone udobja. Pogovor, ki bo izzval ustaljene poglede in pokazal, zakaj brez povezave med brandingom in performanceom ni dolgoročne rasti.
Strategija blagovne znamke
10. junij 2025
10. junij 2025 | med 8:30 in 11:45 uro
Izvaja: Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Uspešna blagovna znamka temelji na jasni strategiji, ki združuje analitiko, kreativnost in čustveno povezanost z občinstvom. Skozi modul bomo raziskali ključne principe razvoja blagovne znamke s poudarkom na digitalnem okolju. Spoznali bomo dinamični pristop k gradnji blagovne znamke, strateške predanalize trga, opredelitev identitetnih elementov in razvoj vizualne podobe. Poseben poudarek bo na diferenciaciji in vzpostavljanju močne povezave s ciljnimi kupci. Modul vključuje tudi praktično študijo primera I feel Slovenia.
Umetna inteligenca v marketingu
10. junij 2025
10. junij 2025 | med 11:45 in 16:00 uro
Izvaja: Domen Dan Gaiman, strokovnjak za AI v marketingu
Napredna umetna inteligenca prinaša revolucijo v digitalni marketing, saj omogoča boljšo personalizacijo, avtomatizacijo in učinkovitejšo produkcijo vsebin. V tem modulu bomo raziskali, kako AI orodja izboljšujejo uporabniško izkušnjo, optimizirajo oglaševalske kampanje ter omogočajo hitrejše in bolj kreativno ustvarjanje vizualnih, tekstovnih in zvočnih vsebin. Spoznali bomo uporabo naprednih orodij, kot so Canva AI, DALL·E, ChatGPT, Jasper, ElevenLabs, RunwayML, Loom in Google Notebook, ter praktične pristope k njihovi integraciji v marketinške strategije. Namesto rutinskih opravil se boste lahko osredotočili na kreativnost, inovacije in strateško rast blagovnih znamk.
Optimizacija SEO
11. junij 2025
11. junij 2025 | med 8:30 in 11:45 uro
Izvajata: Aleš Novoselič in Mitja Pogačar, Kokos Agency
Vidnost na Googlu ni naključje – zahteva premišljeno strategijo in poznavanje naprednih SEO tehnik. V tem modulu bomo raziskali ključne korake optimizacije spletnih strani za doseganje vrhunskih rezultatov v iskalnikih. Naučili se bomo, kako opraviti učinkovito raziskavo ključnih besed, optimizirati strukturo spletne strani (on-site SEO), graditi kakovostne povratne povezave (off-site SEO) ter uporabljati napredne SEO tehnike za dolgoročno organsko rast in večjo prepoznavnost blagovne znamke. Nekaj besed pa bomo namenili tudi GEO (Generative Engine Optimization).
Spletno oglaševanje in strategije oglasnih kampanj
11. junij 2025
11. junij 2025 | med 11:45 in 16:00 uro
Izvaja: TBA
Učinkovito spletno oglaševanje zahteva strateški pristop, prilagojen ciljnemu občinstvu in različnim fazam nakupne poti. V tem modulu bomo raziskali oglaševanje na ključnih platformah, kot so Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn in TikTok, ter se poglobili v optimizacijo oglaševalskih proračunov in merjenje ROI. Poudarek bo na ustvarjanju učinkovitih oglasnih kreativ, testiranju A/B variacij ter pravilnem nastavljanju ciljev kampanj za maksimalen doseg in konverzije. Razpravljali bomo tudi o vse bolj pomembni vlogi first-party podatkov ter strategijah za dolgoročno gradnjo občinstva. Dotaknili se bomo tudi vpliva umetne inteligence na prihodnost digitalnega oglaševanja.
E-mail marketing in AI avtomatizacija
12. junij 2025
12. junij 2025 | med 8:30 in 11:45 uro
Izvaja: Magdalena Janević, svetovalka na področju digitalnega marketinga
E-mail marketing ostaja eden najučinkovitejših kanalov za gradnjo odnosov s strankami, povečanje prodaje in dolgoročno zvestobo. Kljub nenehnim spremembam digitalnega ekosistema e-mail še vedno dosega najvišji ROI med vsemi marketinškimi kanali. V tem modulu bomo raziskali strategije segmentacije občinstva, avtomatizacijo e-mail kampanj, personalizacijo sporočil in A/B testiranje. Spoznali boste, kako oblikovati e-maile, ki pritegnejo pozornost, optimizirati stopnjo odprtosti in povečati konverzije. Dotaknili se bomo tudi najnovejših trendov in pravil zasebnosti, ki vplivajo na dostavljivost in uspešnost kampanj.
Analitika, ki vodi do rasti
12. junij 2025
12. junij 2025 | med 11:45 in 16:00 uro
Izvaja: Marko Penko, svetovalec na področju digitalnega marketinga in Google certificiran trener
Podatki so osnova vsake uspešne marketinške strategije, vendar je ključnega pomena, kako jih beremo, interpretiramo in uporabljamo za optimizacijo poslovnih rezultatov. Brez prave analize številke ostanejo le surovi podatki, zato je nujno razumeti, kako jih uporabiti za boljše odločanje, optimizacijo kampanj in povečanje ROI. V tem modulu boste izvedeli, kako lahko podjetja praktično uporabijo spletno analitiko za izboljšanje svojih digitalnih rezultatov – od vzpostavitve merjenja do interpretacije ključnih metrik in optimizacije oglaševanja na podlagi podatkov. Dotaknili se boste tudi najpogostejših napak pri interpretaciji analitike in spoznali preizkušene pristope, kako zgraditi učinkovit analitični mindset pri sprejemanju odločitev.
Sašo Palčič je direktor in ustanovitelj agencije za digitalni marketing Madwise. S svojo odločnostjo, čutom za izbiro kadra in predanostjo je Sašo Palčič zgradil močno ekipo strokovnjakov, s katero skupaj piše uspešne zgodbe in pomaga rasti številnim podjetjem. Pri tem svoje zaposlene vzpodbuja k sodelovanju pri razvoju in širjenju podjetja, prav tako pa veliko poudarka da na komunikacijo med zaposlenimi in skrbi za pozitivno kulturo v podjetju. Znanje in izkušnje, pridobljene tekom študija podjetništva in dela na področjih produktnega vodenja, vodenja projektov in v prodaji, s pridom uporablja in nadgrajuje tudi v svojem podjetju. Je tudi predavatelj na različnih mednarodnih marketinških konferencah, prav tako prisostvuje v različnih žirijah ali komisijah, s čimer poskrbi, da je nenehno v stiku s trendi in novostmi.
Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica na katedri za trženje na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla več strokovnih seminarjev za različne ciljne skupine (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejši je projekt izgradnje znamke Slovenije »I FEEL SLOVENIA«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Je avtorica mnogoštevilnih člankov, prispevkov ter knjig. Med knjigami velja izpostaviti splošno trženjsko knjigo, ki osvetljuje prilagoditve trženja v zaostrenih razmerah (Temelji trženja) ter ožje usmerjene knjige (Trženje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel).
Domen Dan Gaiman je soustanovitelj Dunking Devils, kjer je s svojimi idejami in znanjem transformiral akrobatsko skupino v globalno blagovno znamko. Zadnjih nekaj let je vodil TikTok agencijo DD Studios, s svojimi inovativnimi pristopi pa je soustvarjal kampanje, ki so presegle 1 milijardo organskih video ogledov.
Njegovo poglobljeno razumevanje digitalnih platform in kreativnosti, podprte z umetno inteligenco, ga postavlja med najbolj iskane strokovnjake na svojem področju. Kot govorec na vodilnih konferencah, vključno s SOF, SMK in TEDx, deli vpoglede o timski dinamiki, grajenju blagovnih znamk in uporabi umetne inteligence v marketingu.
Osredotoča se na izboljšanje človeške kreativnosti in raziskovanje potenciala umetne inteligence v kreativnem procesu. Kot pionir in inovator na področju implementacije GAI njegova filozofija temelji na uporabi umetne inteligence kot orodja za nadgradnjo človeškega ustvarjalnega potenciala.
Aleša je v svet digitalnega marketinga pritegnila umetnost optimizacije spletnega brskalnika. Izpopolnjeval se je pri izvajanju SEO projektov na tujih trgih v podjetju za spremljanje medijev Mediatoolkit, nato pa postal del agencije Goclick, kjer je delal kot manager ključnih kupcev.
Leta 2019 je soustanovil digitalno agencijo Kokos Agency, kjer dela kot vodja ključnih strank, digitalni strateg ter SEO svetovalec.
Mitja Pogačar ima več kot 10 let izkušenj na področju SEO optimizacije. V tem času je vodil SEO projekte v praktično vseh glavnih panogah na domačem in številnih tujih trgih. Vedno išče načine, da bi ostal korak naprej in testira nove prijeme in metode optimizacije. Na Kokos Agency upravlja tudi z obsežno mrežo priznanih medijskih portalov.
Magdalena Janević je digitalna marketinška svetovalka, ki združuje strateško razmišljanje, kreativnost in praktičen pristop. Ima skoraj deset let izkušenj na področju digitalnega marketinga, kjer je s strateškim pristopom pomagala podjetjem rasti – od prvih objav do globalnih kampanj. Kot nekdanja direktorica marketinga v podjetju Mali Junaki je bila ena ključnih oseb pri širitvi blagovne znamke na tuje trge in razvoju uspešnih mednarodnih strategij.
Danes deluje kot svetovalka na področju digitalnega marketinga in mentorica podjetnicam, startupom ter blagovnim znamkam v fazi rasti. Osredotoča se na praktične strategije, ki prinašajo rezultate – ne zgolj všečkov. Njeno delo temelji na celostnem pristopu, kjer vsaka objava, oglas ali e-pošta služi večjemu cilju: rasti podjetja brez izgorelosti.
Sodelovala je z različnimi podjetji, od kreativnih startupov do uveljavljenih mednarodnih ekip, ki jih je podpirala pri oblikovanju kampanj, razvoju vsebin, povečanju prodaje in grajenju skupnosti.
Marko Penko je svetovalec z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga, kjer se že vrsto let osredotoča na podatkovno vodeno optimizacijo oglaševalskih aktivnosti (performance marketing). V svoji karieri je vodil digitalne kampanje z večmilijonskimi proračuni in s svojo ekipo dosegel več kot 200 milijonov evrov neposredne spletne prodaje. Je eden od dveh Google certificiranih trenerjev v Sloveniji ter redni predavatelj na digitalnih konferencah in delavnicah doma in v tujini.
Njegovo delo temelji na povezovanju podatkov z jasnimi poslovnimi cilji. S pomočjo napredne spletne analitike – vključno z uporabo orodij, kot so Google Analytics 4 – podjetjem pomaga razumeti vedenje uporabnikov, optimizirati oglaševanje ter povečati učinkovitost prodajnih lijakov. Sodeluje s hitro rastočimi e-commerce podjetji, ki tržijo svoje izdelek na tujih trgih in jim pomaga gradil strategije ter sprejemati odločitve na dobrih podatkih.
Začetek programa: 10. junij 2025
Rok za prijavo: 3. junij 2025
Kotizacija za program znaša 480 EUR (brez DDV).
Kotizacija za posamezen modul znaša 80 EUR (brez DDV). V prijavnici pod opombe zapišite, v kolikor se boste udeležili samo posameznega modula.
Popusti (veljajo le ob prijavi na celoten program oz. vse module):
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.