Inovativnost učnega pristopa ter prikaz modelske zasnove izkustvenega timskega učenja in sistema individualiziranih povratnih informacij. Aktualna, praktična znanja za uspešno in odgovorno vodenje v zahtevnem poslovnem okolju. Z dinamičnimi, interaktivnimi pristopi se dodatno osvetlijo področja avtentičnosti, povezovanja v timih, zavzetosti sodelavcev ter integritete.
Kdaj: 12., 13. in 14. maj 2021
*V primeru, da izvedba ne bo mogoče v živo, bo akademija potekala v online obliki, 12., 13. in 14. maja ter 19., 20. in 21. maja od 9:00 do 12:15 ure.
Kje: na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
Cilji akademije vodenja: razviti, nadgraditi in osvojiti kompetence vodenja, obvladovanja časa, učinkovite samoorganizacije, asertivne komunikacije med sodelavci in s strankami in (samo)motivacije ter prispevati k razvoju spretnosti osebnega razvoja managerjev, vodij ter posameznikov na področju naprednih vodstvenih veščin za uspešno doseganje ciljev na delovnem mestu, soustvarjanje dobrega počutja in odnosov na delovnem mestu ter doseganje usklajenega družinskega in kariernega ravnovesja.
RAZVOJ KOMPETENC VODENJA IN URESNIČEVANJE SEBE SKOZI VODENJE
Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.
*V primeru, da situacija ne bo dopuščala izvedbe v živo, bo akademija potekala v online obliki.
Datumi online izvedbe bodo 12., 13., 14., 19., 20. in 21. maj 2021 med 9:00 in 12:15 uro.
V tem primeru vas bomo pravočasno obvestili.
Odgovornost, time management, samoorganizacija ter povezovanje
12. maj 2021 | med 9:00 in 12:15 uro
Samo-organiziranje in organiziranje dela sodelavcev (izvajalka: prof. dr. Sandra Penger) – 4 ure:
Razvoj vodstvenih kompetenc: kompetence obvladovanja časa in osebne organizacije, komunikacijsko-motivacijske kompetence, kompetence zagotavljanja konstruktivnih povratnih informacij, kompetence vodenja v ožjem smislu – organiziranje dela in nadzora dela/delegiranja in jasnega postavljanja ciljev.
Avtentičnost (izvajalec: prof. dr. Sandra Penger)
Razvoj vodstvenih kompetenc: etičnost, avtentičnost, kompetence strateške vizije in samozavesti, izrazna moč, osebna moč, modeliranje, samoregulacija.
Obvladovanje osebne energije (izvajalec: rof. dr. Sandra Penger)
Učinkovita komunikacija za uspešno sodelovanje
12. maj 2021 | med 13:15 in 16:30 uro
Učinkovita komunikacija za uspešno sodelovanje (izvajalka: Simona Rakuša) – 4 ure:
Razvoj vodstvenih kompetenc: Izboljšali boste komunikacijo s sodelavci in strankami, bolje boste znali upravljati svoja čustva in čustva drugih, izboljšali boste načine aktivnega poslušanja, ozavestili boste lastne ovire v komunikaciji, pridobili boste uporabne tehnike (npr. zrcaljenje, »jaz-sporočila«).
Zavzetost, motivacija in dobri odnosi na delovnem mestu.
13. maj 2021 | med 9:00 in 12:15 uro
Zavzetost, motivacija in dobri odnosi na delovnem mestu (izvajalec: prof. dr. Vlado Dimovski) – 4 ure:
Avtentično vodenje mednarodnih ekip v času sprememb
13. maj 2021 | med 13:15 in 16:30 uro
(izvajalki: Katarina Raičević in Maja Klepec, Bisnode, a Dun & Bradstreet Company) – 4 ure:
V okviru delavnice »Avtentično vodenje mednarodnih ekip v času sprememb« bosta Katarina Raičević, Head of SME Sales – South East Europe v 7-ih trgih Jugovzhodne Evrope v podjetju Bisnode, Dun & Bradstreet in Maja Klepec, Corporate Team Mentor & Key Account Manager v podjetju Bisnode, Dun & Bradstreet predstavili koncept avtentičnega vodenja ter kako le-tega uspešno implementirati v prakso vodenja v okviru globalnih timov. Delavnica bo usmerjena v predstavitev, kako se pristno, avtentično vodenje odraža v motivaciji timov, uspešnosti ter nenazadnje rezultatih podjetja. V prvem delu delavnice bo predstavljen splošni koncept avtentičnega vodenja, kakšne so značilnosti avtentičnih vodji ter primeri uspešnih organizacij in njihovih vodji, ki so preko koncepta avtentičnega vodenja pozitivno transformirali poslovanje. Drugi del delavnice bo namenjen realnim primerom iz prakse ter bo vključeval tudi vidik, kako lahko vsak posameznik, udeleženec delavnice, implementira tovrstni koncept in stil vodenja v poslovno prakso. Delavnica je namenjena vsem zaposlenim, predvsem pa vodstvu ekip ter vodstvu organizacij. Namenjena je vsem, ki želijo spoznati, kako lahko z alternativnim pristopom vodenja spodbujajo zavzetost in pripadnost zaposlenih, vplivajo na ustvarjanje pozitivnega okolja, motivirajo zaposlene k doseganju ciljev, kar na koncu vodi k doseganju ciljev organizacije. Preko primerov bo prikazano, kako avtentično vodenje omogoča razvoj pozitivnega motivacijskega okolja, ki vpliva na vse deležnike organizacije in pomaga ustvarjati pogoje za dolgoročni uspeh poslovanja.
Integriteta in etika
14. maj 2021 | med 9:00 in 12:15 uro
Integriteta in etika (izvajalka: doc. dr. Darija Aleksić) – 4 ure
Razvoj vodstvenih kompetenc: etična presoja in odločanje, kompleksno reševanje problemov in etičnih dilem, samoevalvacija, kritično razmišljanje, kognitivna fleksibilnost.
Poslovna simulacija
14. maj 2021 | med 13:15 in 16:30 uro
Poslovna simulacija »Power of Leadership« (izvajalki: mag. Monika Lapanja in mag. Maša Madon) – 4 ure:
Razvoj kompetenc vodenja: zavzetost, inovativnost, osredotočenost na stranke in razvoj odnosov na delovnem mestu, ustvarjalnost, produktivnost, samo-motiviranost kot tudi motivacije v timu.
Doc. dr. Darija Aleksić je članica Katedre za management in organizacijo. Raziskovalno jo zanimajo neetično vedenje, deloholizem, motivacija in ustvarjalnost. Je soustanoviteljica Društva za poslovno etiko in etično voditeljstvo ter članica strokovnega sveta društva. Redno se udeležuje domačih (znanstvenih in strokovnih) in mednarodnih konferenc s področja managementa. Svoje prispevke objavlja v domačih in mednarodnih revijah.
Prof. dr. Vlado Dimovski je redni profesor na Ekonomski fakulteti, kjer predava management in organizacijo. Kot predavatelj sodeluje pri izobraževalnih programih v okviru Centra poslovne odličnosti in na strokovnih posvetih in konferencah številnih drugih inštitucij. Je avtor številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov ter monografij na temo avtentičnega vodenja. Dr. Dimovski je magistriral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani leta 1988, za kar je prejel Speransovo univerzitetno nagrado. Leta 1989 je diplomiral tudi na oddelku za filozofijo Filozofske fakultete v Ljubljani, istega leta se je vpisal na doktorski študij iz ekonomske analize na zagrebški univerzi, kjer je uspešno opravil tri semestre. Oktobra 1990 se je vpisal na doktorski program s področij managementa in poslovnih financ na Cleveland State University (ZDA), kjer je leta 1994 uspešno zagovarjal doktorsko disertacijo z naslovom »Organizational Learning and Competitive Advantage: A Theoretical and Empirical Analysis«. S svojimi referati, raziskovalnimi prispevki je sodeloval na številnih mednarodnih srečanjih doma in v tujini, prav tako je objavil vrsto znanstveno raziskovalnih člankov s temami iz ekonomije, managementa, teorije organizacije in poslovnih financ. Leta 1995 je postal državni sekretar za področje industrije na Ministrstvu za gospodarske dejavnosti v Vladi Republike Slovenije ter izredni profesor na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Od leta 1997 do leta 2000 je bil predsednik Centra za mednarodno konkurenčnost, med leti 2000 in 2004 pa je opravljal funkcijo ministra za delo, družino in socialne zadeve. Med leti 2005 in 2007 je opravljal funkcijo svetovalca predsednika vlade Makedonije, ter svetovalca organizacij NDI ter UNDP za regijo Kosova, bil pa je tudi predsednik Plavalne zveze Slovenije. Je tudi član »Clinton Global Initiative« in od leta 2016 član Evropske akademije znanosti in umetnosti.
Maja Klepec, mag. posl. ved., je Corporate Team Mentor & Key Account Manager v mednarodnem podjetju Bisnode, Dun & Bradstreet. Poleg tega je habilitirana asistentka za področje managementa na Ekonomski Fakulteti Univerze v Ljubljani. Z odliko je magistrirala na mednarodni smeri International Business pod mentorstvom red. prof. dr. Sandre Penger v letu 2015. Pred tem diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer Management malih in srednje velikih podjetij. V magistrski nalogi z naslovom Authentic leadership and conscious capitalism: The case of the company Halcom, je preučila pristope avtentičnega vodenja v povezavi z novodobnim konceptom zavestnega kapitalizma v poslovni praksi. Njeno delo in raziskovalni interes je izrazito usmerjen v mednarodno poslovanje in delo v mednarodnih timih, vse od študija ter raziskovanja koncepta avtentičnega vodenja in zavestnega kapitalizma v mednarodnih podjetjih. Pretekle poslovne izkušnje vključujejo delo na različnih področjih poslovanja domačih in mednarodnih podjetij, med drugim na področjih prodaje, prodajnih operacij, poslovne analitike, trženja ter upravljanja blagovnih znamk. Maja Klepec je soavtorica znanstvene monografije Advanced Management and Leadership Practice, ki je bila objavljena leta 2017 z akademiki Univerze v Ljubljani Ekonomske Fakultete pod glavnim avtorstvom prof. dr. Vlada Dimovskega.
Mag. Monika Lapanja je v skoraj 20 letni karieri na Ekonomski fakulteti, kjer je tudi magistrirala, predvsem razvijala odnos sodelovanja fakultete z gospodarstvom, s katerim se je vmes srečala tudi kot izvršna direktorica Združenja YES. Komunikacijske veščine je razvijala in prakticirala kot vodja Službe za odnose z javnostmi na Ekonomski fakulteti ter jih delila s študenti pri predmetu poslovno komuniciranje na tej isti fakulteti. Prav tako različne teme s področja poslovnega komuniciranja deli na mnogih delavnicah poslovnega izobraževanja na CPOEF. Sicer pa trenutno kot direktorica CPOEF kreira rešitve razvoja kadrov v podjetjih.
Maša Madon se je po zaključenem magistrskem programu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani leta 2014 zaposlila v Centru poslovne odličnosti Ekonomske fakultete (CPOEF, center za sodelovanje z gospodarstvom: https://www.cpoef.si/). Mašina vloga na CPOEF združuje vodenje financ, prodajo ter strateški razvoj projektov za različna slovenska in tuja podjetja. Ob svojem delu nenehno išče priložnosti za razvoj, kot asistentka na EF UL, izvajalka komunikacijskih delavnic, predsednica društva TopEF, co-founder projekta Innovative All-nighter (poslovni hackathon, ki letno združi 300 študentov in 8 podjetij), co-founder mentorskega projekta Mladi junaki (Global Shapers Community Ljubljana, iniciativa Svetovnega ekonomskega foruma) in drugo. Na splošno Maša poskuša usmerjati svoje aktivnosti, komunikacijo in energijo v povezovanje v različnih mrežah in iskanje priložnosti za nove projekte (www.linkedin.com/in/masamadon).
Sandra Penger je redna profesorica za področje managementa in organizacije na Katedri za management in organizacijo, Ekonomski Fakulteti Univerze v Ljubljani, z 22-letnimi delovnimi izkušnjami v visokošolskem izobraževanju, raziskovanju in svetovanju.
Njen raziskovalni interes je primarno v proučevanju vodenja, avtentičnega vodenja, pozitivne psihologije v vodenju, motivacije zaposlenih, pozitivnega organizacijskega vedenja in naprednih konceptov managementa v dobi kompleksnosti (time management, samoorganizacija, opolnomočenje, management osebne energije, dobro počutje na delovnem mestu).
IZKUŠNJE:
Katarina Raičević je vodja SME in korporativne prodaje v sedmih trgih Jugovzhodne Evrope pri podjetju Bisnode, Dun & Bradstreet. Po izobrazbi profesorica sociologije in diplomirana pedagoginja, ki so jo izkušnje peljale v različne multinacionalke, kot sta IBM, Microsoft in zadnji dobri dve leti Bisnode. Skozi različne izkušnje vodenja razvija in spodbuja avtentičnost pri ljudeh in s svojim pristopom velikokrat sebe in druge postavi izven cone udobja. Močno verjame v to, da je vsak najboljša verzija sebe v danem trenutku. Izziv ji je odkrivanje talentov pri ljudeh in ustvarjanje kulture zaupanja v svojih ekipah. Izredno pragmatična vodja, ki jo zanima širša slika in ki ne verjame v mikromanagement. Raziskovalka širine pri ljudeh in v poslu, ki rada ‘bobu reče bob’. V prostem času pa najbolj uživa pri urjenju pogajalskih tehnik s svojim šestletnim sinom in pri pozitivnem vplivu, ki ga nanjo pustijo izjemni posamezniki in posameznice v njenem življenju.
Poslovni coach, mentorica in facilitatorka izobraževalnih delavnic. Delo z ljudmi je njena strast, na delavnicah se posveča moči komunikacije, vodenju, motivaciji, pomenu odnosov in spoznavanja samih sebe, da bi lahko uspešno sodelovali z drugimi. Udeležence z različnimi orodji spodbuja, da premagajo svoje ovire in začnejo izpolnjevati svoje načrte. Verjame v radovednost, ki omogoča učenje in v pogum, ki pomaga pri doseganju zastavljenih ciljev.
Zadnjih sedem let vodi svoje podjetje, kjer se intenzivno posveča coachingu, mentoringu in poučevanju komunikacijskih veščin. Pred tem je svojo kariero gradila med mediji in korporacijo. Kot novinarka, urednica in voditeljica v informativnem programu TVS se je izurila v iskanju in pripovedovanju zgodb, pridobivanju in vrednotenju informacij, javnem nastopanju, delu pod velikim pritiskom časa in hitro spreminjajočih se okoliščin.
Kot vodja odnosov z javnostmi in marketinga v korporaciji Microsoft pa je pridobila veščine vodenja, motiviranja, delegiranja in delovanja v kriznih situacijah.
Antropologinja po izobrazbi svoje znanje in veščine pri delu z ljudmi nenehno nadgrajuje z izobraževanji doma in v tujini.
Kotizacija za Akademijo vodenja znaša 590 EUR (brez DDV).
10% popust: za tri udeležence iz istega podjetja in za zgodnje prijave do 28. aprila 2020.
15% popust: za člane Alumni EF.
Za podjetja, člane SRIPT-a, je udeležba na programu brezplačna (do zapolnitve prostih mest). Ob prijavi v opombe navedite kodo SRIPT.
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odpovedi manj kot tri dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec, po začetku izvedbe programa.