Akademija vodenja

Osvojite aktualna in praktična znanja za uspešno in odgovorno vodenje v zahtevnem poslovnem okolju.

O programu

Akademija vodenja zagotavlja podroben vpogled v vlogo vodje, zbrane sodobne učne metode pa podkrepijo samorefleksijo in takojšnjo uporabo pridobljenega znanja pri svojem delu. Gre za program, ki je namenjen vsem, ki želite v krajšem času osvojiti, razviti in nadgraditi kompetence vodenja, postati bolj učinkoviti v samoorganizaciji in izboljšati komunikacijo s sodelavci in strankami.

8 predavateljev in strokovnjakov iz prakse | 7 modulov | 28 izobraževalnih ur 

Ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.

Kdaj: 30. in 31. marca ter 4. in 5. aprila 2023, od 9:00 do 16:30 ure

Kje: na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

BROŠURA

Zakaj?

  • Izbor aktualnih vsebin, prilagojenih trenutnim izzivom,
  • razvoj kompetenc vodenja,
  • uresničevanje sebe skozi vodenje,
  • izvedba z najsodobnejšimi koncepti.

Za koga?

  • Managerji in vodje, ki se želite razvijati in rasti kot vodje,
  • imate naravoslovno-tehnično, inženirsko ali računalniško izobrazbo in ste poleg strokovnega področja tudi v vlogi vodje, 
  • v podjetju ali organizaciji vodite procese sprememb in bi želeli nadgraditi tehnike komuniciranja, 
  • vodite velike, tudi mednarodne ekipe.

Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.

Kje in kdaj?

  • 7 vsebinsko različnih modulov,
  • 30. in 31. marca ter 4. in 5. aprila 2023, od 9:00 do 16:30 ure,
  • v živo, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

Program akademije

  • Vodja in njegova vloga
    30. marec 2023 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Učinkovita komunikacija za uspešno sodelovanje
    30. marec 2023 | med 13:15 in 16:30 uro

    Preberi več
  • Odgovornost, time management, samoorganizacija ter povezovanje
    31. marec 2023 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Zavzetost, motivacija in dobri odnosi na delovnem mestu
    4. april 2023 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Avtentično vodenje mednarodnih ekip v času sprememb
    4. april 2023 | med 13:15 in 16:30 uro

    Preberi več
  • Uspešno sodelovanje in povezovanje v in med timi
    5. april 2023 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Igra vlog s področja vodenja in različnih vodstvenih situacij
    5. april 2023 | med 13:15 in 16:30 uro

    Preberi več

Uporabljene metode in tehnike za razvoj kompetenc vodenja:

  • IZKUSTVENO TIMSKO UČENJE: delavnica z analizo lastnih izkušenj, analizo vrzeli in oblikovanjem predlogov za izboljšanje procesa vodenja na ravni posameznika in tima.
  • INDIVIDUALIZIRANE POVRATNE INFORMACIJE udeležencem s predlogi za izboljšavo vodstvenega potenciala, testi za samoevalvacijo vodstvenih veščin in kompetenc.
  • AKCIJSKO UČENJE: skupinska analiza tematskih člankov z diseminacijo in priporočili za takojšnjo integracijo v poslovno prakso.
  • VIDEO SIMULACIJE IN VIDEO PRIMERI IZ PRAKSE: primeri iz prakse mednarodnih uspešnih podjetij  in interaktivna timska delavnica za razvoj spretnosti, veščin in kompetenc naprednega vodenja.
  • AKTIVNO SODELOVANJE: analiza video vsebin, poročanje timov in aktivne prezentacije.
  • Za vsak modul so priloženi merski instrumenti/vprašalniki v slovenščini za sistematično merjenje izbranih področij in konceptov naprednega vodenja v poslovni praksi.
Več informacij o programu lahko najdeš v BROŠURI AKADEMIJA VODENJA ali kontaktiraš vodjo programa: tibor.derganc@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 58 92 548
BROŠURA

UDELEŽENCI

Uporabno, praktično, zanimivo.
Vsebine me dnevno spremljajo pri mojem delu. Učinkovita komunikacija, o kateri je predavala ga. Rakuša, je pravzaprav obvezno poslušanje za vsakogar. Predavanje g. Dimovskega na ... temo zavzetosti, motivacije in dobrih odnosov na delovnem mestu pa se mi zdi ključno v teh časih, ko smo se končno – mnogo prepozno – začeli zavedati, kako pomembno se je ukvarjati z našimi zaposlenimi. Akademijo priporočam vsem, ki v poslovnem okolju delujejo v ekipah, tako majhnih kot velikih. Jaka Vukovič, direktor, Forward d.o.o. Preberi več
Poučno, zabavno, koristno.
Najbolj mi je ostalo v spominu doživeto igranje vlog udeležencev. Najbolj pa me bodo spremlje vsebine s področja komunikacije in time managementa. Akademijo vodenja bi priporoč ... al vsakemu vodilnemu kadru v podjetju ali organizaciji, ker je učinkovita in poučna. Robert Jordan, vodja igralnega salona, Aleatorium d.o.o. Preberi več
Super izkušnja, dinamična predavanja, priporočam.
Krasni predavatelji in super soudeleženci akademije. Gotovo je veliko vsebin, ki jih že pridno uporabljam, sicer pa največ pozornosti posvečam boljši komunikaciji z mojimi zap ... oslenimi. Akademijo priporočam vsem, ki imajo probleme pri vzpostavljanju zdravega odnosa s sodelavci. Seveda pa ne škodi tudi nekomu, ki je kot vodja že dokaj utečen, saj lahko spozna nove veščine, ki mu bodo olajšale vodenje svoje skupine. Teja Preberi več

Predavatelji

Monika Lapanja

Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete

Maša Madon

Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete

Simona Rakuša

Poslovni coach, mentorica in facilitatorka izobraževalnih delavnic

Sandra Penger

Ekonomska fakulteta

Vlado Dimovski

Ekonomska fakulteta

Maja Klepec

Dun & Bradstreet

Katarina Raičević

Dun & Bradstreet

Robert Kaše

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Kotizacija in prijava

Začetek programa: 30. marec 2023

Rok za prijavo: 23. marec 2023

Kotizacija za program Akademija vodenja znaša 750 EUR (brez DDV).

  • 10% popust: za zgodnje prijave do 28. februarja 2023
  • 20% popust: za 3 ali več udeležencev, ki se prijavljajo iz istega podjetja.
  • 30% popust: v primeru, da je plačnik fizična oseba.
  • 20% popust: za člane Alumni EF.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

  • Izvedbo programa,
  • delavnice,
  • gradiva, ki jih pripravijo predavatelji,
  • dostop do e-gradiv,
  • organizacijsko podporo.

V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.

Vsa prosta mesta za člane SRIPT (Strateško razvojno inovacijsko partnerstvo turizem) so zasedena.

    Plačnik kotizacije je:
    Število udeležencev iz podjetja:
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:
    Podatki podjetja:

    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):
    Podatki za izdajo računa:











    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.