Akademija vodenja

Osvojite aktualna, praktična znanja za uspešno in odgovorno vodenje v zahtevnem poslovnem okolju. Z dinamičnimi, interaktivnimi pristopi si dodatno osvetlite področja avtentičnosti, povezovanja v timih, zavzetosti sodelavcev ter integritete.

O akademiji

Kdaj: 15., 18., 19. ter 24., 25. in 26. november 2021

Kje: Online, preko Zooma

Akademija vodenja – cilji: razviti, nadgraditi in osvojiti kompetence vodenja, obvladovanja časa, učinkovite samoorganizacije, asertivne komunikacije med sodelavci in s strankami in (samo)motivacije ter prispevati k razvoju spretnosti osebnega razvoja managerjev, vodij ter posameznikov na področju naprednih vodstvenih veščin za uspešno doseganje ciljev na delovnem mestu, soustvarjanje dobrega počutja in odnosov na delovnem mestu ter doseganje usklajenega družinskega in kariernega ravnovesja.

RAZVOJ KOMPETENC VODENJA IN URESNIČEVANJE SEBE SKOZI VODENJE

Zakaj?

  • Razvoj kompetenc vodenja.
  • Uresničevanje sebe skozi vodenje.
  • Inovativni učni pristopi.

Za koga?

  • Managerje in strokovnjake, ki se želijo razvijati in rasti kot vodje.
  • Agente sprememb.
  • Podjetnike, ki razmišljajo globalno.
  • Vsak udeleženec bo prejel certifikat trojno akreditirane poslovne šole.

Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.

Kje in kdaj?

  • Online, preko Zooma
  • 15., 18., 19. ter 24., 25. in 26. november 2021, med 9:00 in 12:15 uro

Program akademije

  • Učinkovita komunikacija za uspešno sodelovanje
    15. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Odgovornost, time management, samoorganizacija ter povezovanje
    18. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Zavzetost, motivacija in dobri odnosi na delovnem mestu
    19. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Integriteta in etika
    24. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Avtentično vodenje mednarodnih ekip v času sprememb
    25. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več
  • Igra vlog s področja vodenja in različnih vodstvenih situacij
    26. november 2021 | med 9:00 in 12:15 uro

    Preberi več

Uporabljene metode in tehnike za razvoj kompetenc vodenja:

  • Izkustveno timsko učenje: delavnica z analizo lastnih izkušenj, analizo vrzeli in oblikovanjem predlogov za izboljšanje procesa vodenja na ravni posameznika in tima.
  • Individualizirane povratne informacije udeležencem s predlogi za izboljšavo vodstvenega potenciala.
  • Akcijsko učenje – skupinska analiza tematskih člankov z diseminacijo in priporočili za takojšnjo integracijo v poslovno prakso.
  • Video simulacije in video primeri, primeri iz prakse mednarodnih uspešnih podjetij, vprašalniki, testi za samoevalvacijo vodstvenih veščin in kompetenc in interaktivna timska delavnica za razvoj spretnosti, veščin in kompetenc naprednega vodenja.
  • Aktivno sodelovanje, analiza video vsebin, poročanje timov in aktivne prezentacije.
  • Za vsak modul so priloženi merski instrumenti/vprašalniki v slovenščini za sistematično merjenje izbranih področij in konceptov naprednega vodenja v poslovni praksi.

Predavatelji

Darija Aleksić

Ekonomska fakulteta

Vlado Dimovski

Ekonomska fakulteta

Maja Klepec

Bisnode, a Dun & Bradstreet Company

Monika Lapanja

Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete

Maša Madon

Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete

Sandra Penger

Ekonomska fakulteta

Katarina Raičević

Bisnode, a Dun & Bradstreet Company

Simona Rakuša

Poslovni coach, mentorica in facilitatorka izobraževalnih delavnic

Kotizacija in prijava

Kotizacija za program Akademija vodenja znaša 590 EUR (brez DDV).

10% popust: za tri udeležence iz istega podjetja in za zgodnje prijave do 29. oktobra 2021.
10% popust: za člane Alumni Univerze v Ljubljani
30% popust: za člane Alumni Ekonomske fakultete.
Za podjetja, člane SRIPT-a, je udeležba na programu brezplačna (do zapolnitve prostih mest). Ob prijavi v opombe navedite kodo SRIPT.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Kotizacija vsebuje:

  • Izvedbo programa,
  • delavnice,
  • gradiva, ki jih pripravijo predavatelji,
  • dostop do e-gradiv,
  • organizacijsko podporo,

V primeru odjave manj kot tri dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.

Račun bo izdan na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec, po začetku izvedbe programa.

    Plačnik kotizacije je:
    Število udeležencev iz podjetja:
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 2
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 3
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 4
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 5
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 6
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 7
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 8
    Osnovni podatki:

    Udeleženec 9
    Osnovni podatki:
    Podatki podjetja:

    Prijavnico izpolnil (če ste prijavo izvedli za druge osebe):
    Podatki za izdajo računa:











    Prijavi se na naše novice in ostani obveščen

      S prijavo se strinjam s politiko varovanja podatkov in podajam soglasje, da CPOEF do preklica hrani in obdeluje moje osebne podatke za obveščanje o aktualnih izobraževalnih programih, konferencah in dogodkih preko elektronske pošte. Preklic soglasja je možno opraviti s poslanim sporočilom na elektronski naslov cpoef@ef.uni-lj.si.