Akademija vodenja vam nudi aktualna in praktična znanja za uspešno in odgovorno vodenje v zahtevnem poslovnem okolju.
Akademija vodenja zagotavlja podroben vpogled v vlogo vodje, zbrane sodobne učne metode pa podkrepijo samorefleksijo in takojšnjo uporabo pridobljenega znanja pri svojem delu. Gre za program, ki je namenjen vsem, ki želite v krajšem času osvojiti, razviti in nadgraditi kompetence vodenja, postati bolj učinkoviti v samoorganizaciji in izboljšati komunikacijo s sodelavci in strankami.
7 predavateljev in strokovnjakov iz prakse | 7 modulov | 28 izobraževalnih ur
Ob zaključku vsak udeleženec prejme CERTIFIKAT trojno akreditirane poslovne šole.
Kdaj: Datum še ni znan.
Kje: Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Vsebina bo prilagojena strukturi udeležencev, ki prihajajo iz različnih panog.
Uporabljene metode in tehnike za razvoj kompetenc vodenja:
Vodja in njegova vloga
Datum še ni znan.
Monika Lapanja, Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani
Na prvem modulu bo skupina skozi kratko delavnico definirala kdo je vodja in kakšne so njegove naloge. Na prvi delavnici skupina opredeli tudi kompetence uspešnega vodje.
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Učinkovita komunikacija za uspešno sodelovanje
Datum še ni znan.
Simona Rakuša, poslovna coach-inja
Na drugem modulu bo poudarek na osebnem komunikacijskem stilu, premagovanju ovir v komunikaciji, obvladovanju čustev in izboljšanju komunikacije s sodelavci in strankami.
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Odgovornost, time management, samoorganizacija ter povezovanje
Datum še ni znan.
Sandra Penger, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Tretji modul se osredotoča na 3 ključna področja:
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Zavzetost, motivacija in dobri odnosi na delovnem mestu
Datum še ni znan.
Vlado Dimovski, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Na četrtem modulu boste dvignili zavedanje vpliva vodje na odnose na delovnem mestu, zadovoljstvo zaposlenih in doseganje ciljev organizacije.
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Avtentično vodenje mednarodnih ekip v času sprememb
Datum še ni znan.
Katarina Raičević in Maja Klepec, Dun & Bradstreet
V okviru petega modula boste s praktično delavnico osvojili koncept avtentičnega vodenja ter kako le-tega uspešno implementirati v prakso vodenja v okviru globalnih timov.
Integriteta in etika
Datum še ni znan.
Darija Aleksić, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Igra vlog s področja vodenja in različnih vodstvenih situacij
Datum še ni znan.
Monika Lapanja, Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani
Modul skozi interaktivno delavnico povzame vsebine akademije, metoda igre vlog pa vas spodbudi k dodatnemu razmišljanju, refleksiji in učinkoviti uporabi pridobljenega znanja.
Več informacij o posameznem modulu se nahaja v brošuri.
Uporabljene metode in tehnike za razvoj kompetenc vodenja:
Mag. Monika Lapanja je v več kot 20 letni karieri na Ekonomski fakulteti, kjer je tudi magistrirala, predvsem razvijala odnos sodelovanja fakultete z gospodarstvom, s katerim se je vmes srečala tudi kot izvršna direktorica Združenja YES. Pri svojem delu se je z vodenjem srečevala na različne načine. Se imela priložnost veliko naučiti, znanje pa aktivno uporabiti v praksi, saj je bodisi manjše ali večje teame vodila vso svojo kariero. Sicer pa trenutno kot direktorica CPOEF kreira rešitve razvoja kadrov v podjetjih in različne izkušnje s področja vodenja ter poslovnega komuniciranja deli na mnogih delavnicah poslovnega izobraževanja.
Simona Rakuša je poslovni coach, mentorica in facilitatorka izobraževalnih delavnic. Delo z ljudmi je njena strast, na delavnicah se posveča moči komunikacije, vodenju, motivaciji, pomenu odnosov in spoznavanja samih sebe, da bi lahko uspešno sodelovali z drugimi. Udeležence z različnimi orodji spodbuja, da premagajo svoje ovire in začnejo izpolnjevati svoje načrte. Verjame v radovednost, ki omogoča učenje in v pogum, ki pomaga pri doseganju zastavljenih ciljev.
Zadnjih sedem let vodi svoje podjetje, kjer se intenzivno posveča coachingu, mentoringu in poučevanju komunikacijskih veščin. Pred tem je svojo kariero gradila med mediji in korporacijo. Kot novinarka, urednica in voditeljica v informativnem programu TVS se je izurila v iskanju in pripovedovanju zgodb, pridobivanju in vrednotenju informacij, javnem nastopanju, delu pod velikim pritiskom časa in hitro spreminjajočih se okoliščin.
Kot vodja odnosov z javnostmi in marketinga v korporaciji Microsoft pa je pridobila veščine vodenja, motiviranja, delegiranja in delovanja v kriznih situacijah.
Antropologinja po izobrazbi svoje znanje in veščine pri delu z ljudmi nenehno nadgrajuje z izobraževanji doma in v tujini.
Sandra Penger je redna profesorica za področje managementa in organizacije na Katedri za management in organizacijo na Ekonomski fakulteti, Univerze v Ljubljani, z 22-letnimi delovnimi izkušnjami v visokošolskem izobraževanju, raziskovanju in svetovanju.
Njen raziskovalni interes je primarno v proučevanju vodenja, avtentičnega vodenja, pozitivne psihologije v vodenju, motivacije zaposlenih, pozitivnega organizacijskega vedenja in naprednih konceptov managementa v dobi kompleksnosti (time management, samoorganizacija, opolnomočenje, management osebne energije, dobro počutje na delovnem mestu).
IZKUŠNJE:
Prof. dr. Vlado Dimovski je redni profesor na Ekonomski fakulteti, kjer predava management in organizacijo. Kot predavatelj sodeluje pri izobraževalnih programih v okviru Centra poslovne odličnosti in na strokovnih posvetih in konferencah številnih drugih inštitucij. Je avtor številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov ter monografij na temo avtentičnega vodenja. Dr. Dimovski je magistriral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani leta 1988, za kar je prejel Speransovo univerzitetno nagrado. Leta 1989 je diplomiral tudi na oddelku za filozofijo Filozofske fakultete v Ljubljani, istega leta se je vpisal na doktorski študij iz ekonomske analize na zagrebški univerzi, kjer je uspešno opravil tri semestre. Oktobra 1990 se je vpisal na doktorski program s področij managementa in poslovnih financ na Cleveland State University (ZDA), kjer je leta 1994 uspešno zagovarjal doktorsko disertacijo z naslovom »Organizational Learning and Competitive Advantage: A Theoretical and Empirical Analysis«. S svojimi referati, raziskovalnimi prispevki je sodeloval na številnih mednarodnih srečanjih doma in v tujini, prav tako je objavil vrsto znanstveno raziskovalnih člankov s temami iz ekonomije, managementa, teorije organizacije in poslovnih financ. Leta 1995 je postal državni sekretar za področje industrije na Ministrstvu za gospodarske dejavnosti v Vladi Republike Slovenije ter izredni profesor na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Od leta 1997 do leta 2000 je bil predsednik Centra za mednarodno konkurenčnost, med leti 2000 in 2004 pa je opravljal funkcijo ministra za delo, družino in socialne zadeve. Med leti 2005 in 2007 je opravljal funkcijo svetovalca predsednika vlade Makedonije, ter svetovalca organizacij NDI ter UNDP za regijo Kosova, bil pa je tudi predsednik Plavalne zveze Slovenije. Je tudi član »Clinton Global Initiative« in od leta 2016 član Evropske akademije znanosti in umetnosti.
Maja Klepec, mag. posl. ved., je Sales Director Large Accounts v globalnem podjetju Dun & Bradstreet. Poleg tega je habilitirana asistentka za področje managementa na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Z odliko je magistrirala na mednarodni smeri International Business pod mentorstvom red. prof. dr. Sandre Penger v letu 2015. Pred tem diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer Management malih in srednje velikih podjetij.
V magistrski nalogi z naslovom Authentic leadership and conscious capitalism: The case of the company Halcom, je preučila pristope avtentičnega vodenja v povezavi z novodobnim konceptom zavestnega kapitalizma v poslovni praksi.
Njeno delo in raziskovalni interes je izrazito usmerjen v mednarodno poslovanje in delo v mednarodnih timih, vse od študija ter raziskovanja koncepta avtentičnega vodenja in zavestnega kapitalizma v mednarodnih podjetjih. Pretekle poslovne izkušnje vključujejo delo na različnih področjih poslovanja domačih in mednarodnih podjetij, med drugim na področjih prodaje, prodajnih operacij, poslovne analitike, trženja ter upravljanja blagovnih znamk.
Maja Klepec je soavtorica znanstvene monografije Advanced Management and Leadership Practice, ki je bila objavljena leta 2017 z akademiki Univerze v Ljubljani Ekonomske Fakultete pod glavnim avtorstvom prof. dr. Vlada Dimovskega.
Reference
Področja
Katarina Raičević je Head of Sales CEE v osmih trgih Centralne in Jugovzhodne Evrope pri podjetju Dun & Bradstreet. Po izobrazbi profesorica sociologije in diplomirana pedagoginja, ki so jo izkušnje peljale v različne multinacionalke, kot sta IBM, Microsoft in zadnja tri leta Dun & Bradstreet.
Skozi različne izkušnje vodenja razvija in spodbuja avtentičnost pri ljudeh in s svojim pristopom velikokrat sebe in druge postavi izven cone udobja. Močno verjame v to, da je vsak najboljša verzija sebe v danem trenutku. Izziv ji je odkrivanje talentov pri ljudeh in ustvarjanje kulture zaupanja v svojih ekipah. Izredno pragmatična vodja, ki jo zanima širša slika in ki ne verjame v mikro management.
Raziskovalka širine pri ljudeh in v poslu, ki rada ‘bobu reče bob’. V prostem času pa najbolj uživa pri urjenju pogajalskih tehnik s svojim sinom in pri pozitivnem vplivu, ki ga nanjo pustijo izjemni posamezniki in posameznice v njenem življenju.
Reference
Področja
Doc. dr. Darija Aleksić je članica Katedre za management in organizacijo. Raziskovalno jo zanimajo neetično vedenje, deloholizem, motivacija in ustvarjalnost. Je soustanoviteljica Društva za poslovno etiko in etično voditeljstvo ter članica strokovnega sveta društva. Redno se udeležuje domačih (znanstvenih in strokovnih) in mednarodnih konferenc s področja managementa. Svoje prispevke objavlja v domačih in mednarodnih revijah.
Začetek programa: Datum še ni znan.
Rok za prijavo: Datum še ni znan.
Kotizacija za program znaša 750 EUR (+ DDV).
Popusti:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Kotizacija vsebuje:
V primeru odjave manj kot osem dni pred pričetkom programa vam bomo zaračunali celotno kotizacijo, kot tudi v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi na vaš e-poštni naslov.
Račun bo izdan ob pričetku programa na naslov, ki ga boste vpisali v prijavni obrazec.