7 dnevna akademija | Osvojite znanje in veščine, ki so ključne za vodenje uspešnih in motiviranih ekip.
Kdaj: Datum še ni znan.
Kje: v živo, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
Program Sodobni HR je akademija, ki ponuja edinstveno priložnost za razvoj znanj in veščin, ki vam omogočajo, da postanete ključen igralec pri oblikovanju uspešne prihodnosti podjetji in organizacij. Gre za intenzivno in praktično akademijo, ki nudi celovit vpogled v sodobne pristope kadrovske funkcije v treh ključnih sklopih:
Kadrovska služba že desetletja spreminja svojo podobo in pridobiva povsem nov pomen. Upravljanje z ljudmi je ključnega pomena za konkurenčnost podjetja. Samo s pravim znanjem in izkušnjami se lahko kadrovska služba kot strateški partner vključi v proces uvajanja sprememb v podjetju.
Cilj akademije je preoblikovanje kadrovske funkcije v strateško gonilo vašega podjetja. Akademija je zasnovana tako, da skozi praktične primere in interaktivne delavnice zagotovi orodja in znanja za povečanje strateškega pomena HR funkcije v podjetju, hkrati pa spodbuja razvoj veščin vodenja, ki so ključne za uspešno delovno okolje.
Program je nastal v sodelovanju Centra poslovne odličnosti in Competa.
Akademija je idealna za kadrovnice in kadrovnike, HR strokovnjake in svetovalce, ki želite izboljšati strategije vodenja ljudi ter spoznati najnovejše trende in prakse na tem področju.
Program je zasnovan za izkušene kadrovnike, ki želijo posodobiti in nadgraditi svoje znanje, kot tudi tiste, ki vstopajo v svet HR in iščejo trdne temelje za svojo kariero.
7 dni, 56 pedagoških ur, dinamična kombinacija predavanj, praktičnih delavnic, študij primerov in interaktivnih diskusij ter delo na izzivih.
HR IN STRATEGIJA PODJETJA
24. september 2024
Prihodnost na trgu dela: trendi, izzivi in priložnosti
Izvajata: Tjaša Redek, Ekonomska fakulteta v Ljubljani in Laura Smrekar, Competo
Dinamične spremembe na trgu dela in napoved prihajajočih trendov. Na modulu boste razpravljali o vplivu teh sprememb na različne industrije ter kako lahko to znanje uporabijo za strateško kadrovsko načrtovanje. Vključeni bodo tudi predlogi, kako lahko podjetja anticipirajo in se prilagodijo tem spremembam, da zagotovijo dolgoročno uspešnost.
Zakaj in kako so soodvisni strategija podjetja, kultura in HR?
Izvaja: Miha Škerlavaj, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Delavnica s prof. dr. Miho Škerlavajem, bo osredotočena na usklajenost kulture, strategije in ravnanja z ljudmi pri delu. Še posebej se bomo ukvarjali s 1) pomenom, funkcionalnimi in disfunkcionalnimi vidiki organizacijske kulture, 2) razumevanjem kulture kot sistema, 3) mapiranje in razvojem organizacijske kulture, 4) premiki od želenih vrednot do živetih vedenj.
Spremembe za razvoj kulture – kako lahko prispeva kadrovska funkcija?
Izvaja: Matic Vošnjak, Competo
Na delavnici “Spremembe za razvoj kulture – kako lahko prispeva kadrovska funkcija?” bomo raziskali, kako učinkovito uvajati spremembe v organizacijah. Obravnavali bomo metode za krepitev organizacijske kulture, pomen vodenja pri uvajanju sprememb, strategije za vključevanje zaposlenih v procese sprememb in kako kadrovska funkcija lahko podpira trajnostni razvoj.
HR IN STRATEGIJA PODJETJA
25. september 2024
Zakaj je HR funkcija strateško pomembna funkcija za uspeh podjetja?
Izvaja: Robert Kaše, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Ta del akademije sodobnega HR bo posvečen interakciji med poslovno strategijo in HR. Interaktivno in na konkretnih primerih bomo ozaveščali mehanizme, preko katerih HR prispeva k ustvarjanju vrednosti, spoznavali, kako uspešno uravnotežiti različne HR vloge ter iskali sinergije med različnimi HR aktivnostmi v sozvočju z drugimi poslovnimi funkcijami.
Kako lahko HR manager prispeva, da bo HR postala strateško pomembna funkcija v podjetju?
Izvaja: Nina Potisek, Competo
Razvoj veščin in strategij, ki jih lahko kadrovski managerji uporabijo za povečanje vpliva in vidnosti HR funkcije v podjetju. Na modulu boste dobili praktične nasvete za povečanje strateškega pomena HR.
Pomen znamčenja delodajalca
Izvaja: Matic Vošnjak, Competo
Znamka delodajalca postaja vse pomembnejša v konkurenčnem okolju na trgu dela. Obravnavali bomo bistvene sestavine gradnje znamke delodajalca, ki vplivajo na ugled in percepcijo v očeh tako notranjih kot zunanjih deležnikov.
HR IN DIGITALIZACIJA
5. november 2024
Podatkovno podprta in digitalizirana HR funkcija
Izvaja: Boštjan Kožuh, AGI Institute d.o.o.
Vloga podatkov in digitalizacije v modernem HR okolju. Spoznali boste “people’s analytics”, umetno inteligenco v HR in uporabo digitalnih orodij, ki so ključna za sodobno kadrovsko funkcijo. Poudarek bo na tem, kako lahko te tehnologije pomagajo pri sprejemanju boljših odločitev in optimizaciji HR procesov.
HR IN TRAJNOST
6. november 2024
Kakšna je vloga HR pri trajnostnem razvoju podjetja?
Izvaja: Adriana Rejc Buhovac, Ekonomska fakulteta v Ljubljani
Na modulu o pomembnost HR v kontekstu trajnostnega razvoja podjetja boste raziskovali, kako lahko kadrovska funkcija prispeva k razvoju trajnostnih strategij in praks, ki podpirajo raznolikost in medgeneracijsko sodelovanje.
HR in trajnost– podjetje in ljudje
Izvajata: Nina Potisek in Maša Žilevski, Competo
Pomen kulture, zavzetosti, kompetenc in sodelovanja za trajnostno delovanje podjetja. Poglobljena obravnava vloge HR pri spodbujanju raznolikosti in medgeneracijskega sodelovanja v podjetju in ustvarjanju delovnega okolja, ki spodbuja razvoj in dobro počutje zaposlenih.
HR IN SODOBNA ORGANIZACIJA
14. januar 2025
Sodobna organizacija in pomen organizacijske arhitekture ter kadrovski sistemi
Izvaja: Nina Potisek, Competo
Cilj modula bo pregled, kako kadrovska funkcija s pravo organizacijsko strukturo, arhitekturo delovnih mest, sistemizacijo in nagrajevalnimi sistemi podpira strategije podjetja in uspešno delovanje na dolgi rok, obenem pa ustvarja okolje, kjer lahko zaposleni razvijajo svoje potenciale. Iskanje prave mere prilagodljivosti in transparentnosti sistemov. Spoznali boste, kako oblikovati nagrajevalne programe, ki so pravični, transparentni in učinkoviti.
Zaposlovanje in zadržanje kadrov
Izvaja: Tina Novak Kač, Competo
Vsebina modula bo osredotočena na strategije privabljanja talentov in ustvarjanje pogojev za dolgoročno zadrževanje ključnih kadrov v organizaciji. Udeleženci bodo pridobili vpogled v sodobne pristope pri iskanju, selekciji in ohranjanju kadrov v kontekstu konkurenčnega trga dela.
Razvoj zaposlenih: uporaba sodobnih pristopov za spremljanje in razvoj potencialov
Izvaja: Anita Lovše, Competo
Na modulu boste raziskali, kam naj podjetja vlagajo svojo pozornost pri ravnanju z zaposlenimi in zakaj je pomembno izbrati ustrezna orodja in pristope, ki podpirajo strategijo podjetja. Kako razumemo in obravnavamo talente in potenciale ter kako le to vpliva na gradnjo organizacijske kulture.
HR IN VODENJE
15. januar 2025
Vodja, kot zgled sodelavcem
Izvaja: Monika Lapanja, CPOEF
Gre za delavnico, ki bo fokusirana na vodenje v praksi, razvoj veščin vodenja, ki so ključne za ustvarjanje in vzdrževanje produktivne in motivirane ekipe. Raziskali boste, kako pomembno je biti učinkovit vodja, ki služi kot zgled in navdih svojim sodelavcem.
ZAKLJUČNI DEL
5. februar 2025
Zaključni del | keynote predavanje in predstavitev nalog
Zadnji dan bomo pričeli z daljšim keynote predavanjem na temo Neuro HR. Tekom akademije boste udeleženci delali tudi na skupinskih nalogah, ki jih boste skupaj predstavili zadnji dan. Akademijo bomo sklenili s podelitvijo certifikatov in pogostitvijo.
Mag. Monika Lapanja je v več kot 20 letni karieri na Ekonomski fakulteti, kjer je tudi magistrirala, predvsem razvijala odnos sodelovanja fakultete z gospodarstvom, s katerim se je vmes srečala tudi kot izvršna direktorica Združenja YES. Pri svojem delu se je z vodenjem srečevala na različne načine. Se imela priložnost veliko naučiti, znanje pa aktivno uporabiti v praksi, saj je bodisi manjše ali večje teame vodila vso svojo kariero. Sicer pa trenutno kot direktorica CPOEF kreira rešitve razvoja kadrov v podjetjih in različne izkušnje s področja vodenja ter poslovnega komuniciranja deli na mnogih delavnicah poslovnega izobraževanja.
Prof. dr. Adriana Rejc Buhovac je redna profesorica za management in organizacijo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.
Je strokovnjakinja na področju razvijanja in uresničevanja strategij, v zadnjih letih pa se posebej posveča trajnostnim strategijam. V praksi sodeluje s številnimi domačimi in tujimi podjetji in drugimi organizacijami pri razvijanju in uresničevanju strategij. Za slovenska in tuja podjetja je razvila več kot 70 strategij in sodelovala v več kot 100 drugih strateških projektih. Je vodja ekspertne skupine za trajnostno transformacijo poslovanja MSP pri SPIRIT Slovenija.
Je avtorica vrste znanstvenih in strokovnih prispevkov s področja trajnostnih strategij. V soavtorstvu z Marc J. Epsteinom (Harvard Business School, Rice University) je napisala knjigo Making Sustainability Work: Best Practices in Managing and Measuring Corporate Social, Environmental, and Economic Impacts.
PODROČJA DELOVANJA:
NAJPOMEMBNEJŠE REFERENCE:
Prof. dr. Robert Kaše je redni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Na dodiplomski, podiplomski in doktorski ravni poučuje predmete, ki se ukvarjajo z ljudmi in njihovimi odnosi pri delu.
Svoje raziskovalno delo Robert Kaše redno objavlja v vrhunskih mednarodnih akademskih revijah kot so na primer Organization Science, Human Resource Management, Human Resource Management Journal, Journal of Orgnizational Behavior in International Journal of Human Resource Management.
Je član dveh strokovnih svetov na državni ravni (strokovni svet Zavoda za zaposlovanje RS in strokovni svet za izobraževanje odraslih pri MIZŠ), ki se ukvarjata z ljudmi, njihovimi karierami in razvojem. Že več kot 10 let Robert Kaše redno predava na različnih MBA in executive programih doma in v tujini.
PODROČJA DELOVANJA:
NAJPOMEMBNEJŠE REFERENCE:
Redni prof. dr. Miha Škerlavaj je profesor managementa na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in izredni profesor vodenja in organizacijskega vedenja na BI Norwegian Business School. Je cenjen učitelj, moderator delavnic in nagrajeni raziskovalec, ki je objavljal v prestižnih mednarodnih raziskovalnih revijah, vključno z Academy of Management Journal, Harvard Business Review, Journal of Organizational Behavior, Leadership Quarterly in Human Resource Management ter knjigo Capitalizing on ustvarjalnost: Spodbujanje uresničevanja kreativnih idej pri delu.
Njegove raziskave so bile predstavljene v svetovnih medijih, kot sta The New York Times in Forbes. Vključen je v več mednarodnih raziskovalnih sodelovanj s kolegi iz vrhunskih svetovnih poslovnih šol. Miha Škerlavaj ima bogate praktične izkušnje z delavnicami, usposabljanji in svetovalnimi nalogami za stranke v Skandinaviji, Srednji in Vzhodni Evropi ter na Kitajskem. Poučuje doktorske, EMBA, izvršne in magistrske programe v Evropi in Aziji ter redno vodi delavnice s praktiki o organizacijskem razvoju in spremembah, razvoju vodij, organizacijski kulturi, in managementu ustvarjalnosti in inovacij.
PODROČJA DELOVANJA:
NAJPOMEMBNEJŠE REFERENCE:
20-letne praktične izkušnje vodenja delavnic in svetovanj v mednarodnem okolju: Telenor, DNV GL, Norwegian Refugee Council, Gorenje, Zavarovalnica Triglav, HIT, Triglav skladi, Big Bang, Mercator, NLB, Atlantic Grupa, Outfit7 (Ekipa2), SDH, Coca-Cola HBC, Beijing Tsinghua Industrial R&D Institute in drugi.
Prof. dr. Tjaša Redek je zaposlena na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer sodeluje pri številnih predmetih, na primer makroekonomiji, mikroekonomiji, gospodarski rasti in razvoju. Študirala je na Ekonomski fakulteti ter na London School of Economics. Raziskovalno se je v preteklosti veliko ukvarjala s problematiko institucionalnega razvoja v luči gospodarske rasti, s trgom dela, v zadnjih nekaj letih pa se je raziskovalno usmerila predvsem na področje analize vloge neotipljivega kapitala (sploh inovacij) za gospodarsko rast ter produktivnost podjetij. Sodelovala je pri več domačih in mednarodnih projektih, katerih rezultati so predstavljeni v več publikacijah.
Matic Vošnjak je partner in direktor Competa. Ima dolgoletne izkušnje s strateškim vodenjem in upravljanjem, ustvarjanjem in realizacijo poslovnih priložnosti ter reorganizacijo in optimizacijo procesov. Na čelu vodilne slovenske headhunting agencije je vodil procese učinkovitega iskanja in selekcije vodstvenih kadrov, znamčenja delodajalca, ocenjevanja in razvoja kompetenc ter postavitve različnih kadrovskih sistemov. Že od začetka karierne poti vodi ljudi ter se usmerja v raziskovanje učinkovitega in vključujočega vodenja, svoje znanje pa preko strateških projektov in delavnic predaja tudi naročnikom. Diplomiral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (smer podjetništvo) ter zaključil EMBA program Cotrugli Business School. Trenutno obiskuje doktorski študij iz HRM na Rushford Business School v Švici.
Nina Potisek je partnerka in senior svetovalka v Competu. Ima dolgoletne izkušnje z vodenjem in preko 20 let izkušenj iz prakse v panogi trgovine in energetike na področju prava in kadrov. Ima bogate izkušnje s pripravo in izvedbo reorganizacij in optimizacij procesov, postavljanjem plačnih modelov, pripravo sistemizacij in sistemov nagrajevanja, vzpostavljanjem modelov napredovanja in sistemov nasledstev ter razvoja talentov. Veliko deluje tudi na področju usposabljanja vodstvenih kadrov, v Competu pa se vključuje tudi na projekte iskanja in selekcije kot svetovalka za vodstvene kadre in člane nadzornih svetov. Dva mandata je bila kot predsednica sekcije za trgovino članica upravnega odbora Združenja delodajalcev Slovenije. Diplomirala je na Pravni fakulteti v Ljubljani in ima opravljen pravniški državni izpit ter zaključeno izobraževanje po programu Coach.
Laura Smrekar, partnerka in vodja komuniciranja, v Competu vodi marketing in odnose z javnostmi kakor tudi projekte iskanja in izbora na istih področjih ter na področju prodaje in HR. Prve izkušnje na področju zaposlovanja in trga dela je pridobila kot vodja marketinga in odnosov z javnostmi v mednarodni zaposlitveni agenciji. Bila je odgovorna za organizacijo velikih dogodkov, odnose z mediji, komunikacijo z različnimi internimi ter eksternimi deležniki ter upravljanje blagovne znamke družbe. Ponosna je na to, da je v tem obdobju v splošni in strokovni javnosti družba utrdila svoj položaj na slovenskem trgu dela ter okrepila lastno blagovno znamko. Skozi dolgoletno delovanje na področju iskanja in selekcije vodilnih in strokovnih kadrov je pridobila bogate izkušnje s področij korporativnega in internega komuniciranja, komuniciranja s kandidati in delodajalci, vodenja vedenjskih pogovorov, celovite priprave postopka izbora kadrov, organizacije strokovnih kadrovskih dogodkov in podobno. Diplomirala je na Filozofski fakulteti univerze v Ljubljani, na področju podjetništva in odnosov z javnostmi pa se je izpopolnjevala tudi na programu CEET Top Class in London School of Public relations.
mag. Boštjan Kožuh je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je ustanovitelj svetovalnega podjetja Insiteam. Boštjan ima 20 let izkušenj na področju analitike, poslovne in umetne inteligence tako s poslovnega kot s tehnološkega vidika.
Tina Novak Kač, partnerka in direktorica prodaje v podjetju Competo, ima dolgoletne izkušnje na področju prodaje ter ustvarjanja in realizacije poslovnih priložnosti. Pri vodenju prodajnih timov in procesov je razvijala vodstvene in komunikacijske veščine ter pridobila bogate pogajalske izkušnje, ki jih uporablja pri strateškem vodenju prodaje. Vodi številne projekte iskanja in selekcije vodilnih in vodstvenih kadrov na najvišjih pozicijah. Podlagi njenega uspeha sta vztrajnost in ciljna usmerjenost, pri svojem delu pa največ energije usmerja v optimizacijo procesov, opolnomočenje ekipe in gradnjo dolgoročnih poslovnih odnosov. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti univerze v Ljubljani, magistrirala pa iz komunikologije na Fakulteti za družbene vede. Leta 2017 je zaključila dveletno usposabljanje Creative Expressive Arts Therapy, leta 2021 zaključila 2-letni študij teorije izbire, v letu 2023 pa postala sommelierka II. stopnje. Je avtorica in kolumnistka v strokovnih publikacijah.
Maša Žilevski je v vlogi psihologinje/svetovalke del ekipe razvoja organizacij, ljudi in sistemov v podjetju Competo. Izvaja psihološka profiliranja, delavnice, predavanja, coachinge, aktivnosti na temo obdobnih razgovorov in priprave modelov kompetenc ter meritve organizacijske klime in 360 ocenjevanj. Pripravlja ocenjevalne centre in team buildinge. Sodeluje pri izvedbi aktivnosti na temo organizacijske kulture, kadrovske strategije, znamke delodajalca. Univerzitetno diplomo iz psihologije je pridobila na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Zaključila je izobraževanje Choice Theory Coaching ter PowerMBA. Ob delu izvaja tudi psihoterapijo kot specializantka realitetne psihoterapije.
Anita Lovše, senior svetovalka v podjetju Competu, ima dolgoletne izkušnje s sistemi razvoja kadrov, izobraževanja in internega usposabljanja zaposlenih v podjetju. Sodelovala je pri oblikovanju kadrovske strategije in skrbela za njeno izvajanje na področju voditeljstva in talent managementa. Uvajala je ciljno vodenje z letnimi pogovori, sodelovala je pri postavljanju kompetenčnih modelov, razvoju vodstvenih kompetenc, postavljanju standardov prodajnih veščin in internih akademij. Sodelovala je pri uvajanju sistemov za prenos znanja in povezovanje zaposlenih (mentorstvo, interni coaching, ambasadorji znanj). Vodila je projekt prenove digitalne podpore modulov za izobraževanje in razvoj kadrov in integracije z drugimi sistemi. Bila je skrbnica ukrepov certifikata Družini prijazno podjetje in nudila strokovno pomoč pri različnih mnenjskih raziskavah s področja organizacijske kulture, klime, zavzetosti ter zadovoljstva z internimi storitvami. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, zaključila izobraževanje NLP Praktik in izobraževanje po programu Coach.
Kotizacija programa znaša 3.100 € (brez DDV).
Early Bird kotizacija programa znaša 2.500 € (brez DDV).
Kotizacija vključuje udeležbo na akademiji, 56 pedagoških ur z izbranimi predavatelji in strokovnjaki iz prakse, pripadajoče materiale in podelitev certifikatov.
Popusti:
Popusti se med seboj ne seštevajo.
Možnost plačila v dveh obrokih.
V primeru odjave manj kot dvajset dni pred pričetkom programa povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
Za več informacij se lahko dogovorite za individualen pogovor z vodjo programa Tiborjem Dergancem: tibor.derganc@ef.uni-lj.si ali T: +386 (0)1 589 25 48.
*V kolikor želite biti obveščeni o novem terminu, izpolnite podatke spodaj in vas bomo kontaktirali.